moedersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Mijn moeder vond de strakke ook te strak zitten, plooien vielen niet mooi, heb teveel kont. De wijde was te wijd om mooi te zien, die viel ook niet goed. En toen vroeg ze of ik het eigenlijk wel zou dragen omdat het niet echt mijn stijl is, kon ik niets verzinnen, en nu gaan ze dus allebei terug. Maar toch bedankt voor het advies
.
lieve schat, als t linnen is dan loopt t ECHT twee maten uit. juist op plekken waar t strak zit.... maar goed, als je ze niet leuk vindt moet je t niet doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Mijn moeder vond de strakke ook te strak zitten, plooien vielen niet mooi, heb teveel kont. De wijde was te wijd om mooi te zien, die viel ook niet goed. En toen vroeg ze of ik het eigenlijk wel zou dragen omdat het niet echt mijn stijl is, kon ik niets verzinnen, en nu gaan ze dus allebei terug. Maar toch bedankt voor het advies
.
Gezien de topicreeks had je misschien beter een andere term kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Mini! Goed dat je goed bent aangekomen!
ah, was niet de enige!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
moeders![]()
Mini, goede reis gehad? Mooi dat je goed bent aangekomen
Enjoy en de groeten!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
Veel plezier in Rome, Mariaatje![]()
Ik ga een weekendje weg met o.a. Greys, zin in!
doeidoei! Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mini is in Philadelphia!![]()
Ik ga nu pleitos! Baibaiiii!*hyperdepyper*
Wat lief!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn dat je ter plaatse bent, Mini!
Sigme is geweldig.. We hebben een wasmachine, een koelkast, drie boekenkasten, een tv-meubel en een salontafel gehaald. Echt zó super dat ze dat met me wilde doen. En nu ga ik naar m'n vriendinnetje want die had crisis, geloof ik.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mini is in Philadelphia!![]()
Ik ga nu pleitos! Baibaiiii!*hyperdepyper*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |