Je hoort de stoma's klotsenquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werken Noek, met lagy gaga op zhe radio. Daar ga jij zaterdag naar toe, toch? M'n broer ook, dus als je denkt dat je mij ziet, dan is 't m'n broer.
Ooooh never mind, ik heb altijd Pietje nogquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met die kutPI's, kutsmileys en al die andere shit. Jullie zijn vrij, ik werk, dus ik bepaal.
zo.
Ja nee, ik ga niet. Kweenie waarom niet maar volgens mij heb ik gewoon niet betaald.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werken Noek, met lagy gaga op zhe radio. Daar ga jij zaterdag naar toe, toch? M'n broer ook, dus als je denkt dat je mij ziet, dan is 't m'n broer.
Trut...het moet trut zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Godver! En ik was in SEX ook al een frigide tut omdat ik geen sex met vrouwen blief.
Een truttige tut dan.quote:
Huh, ben je homo ofzo ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Godver! En ik was in SEX ook al een frigide tut omdat ik geen sex met vrouwen blief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |