Het begrip sneu heeft vandaag een nieuwe definitie gekregen geloof ik. Dat ze er aan onderdoor gaan, walgelijk fout krantje dat Televaag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Al gehoord over het nieuwe dieptepunt van de Televaag?
Dat is inderdaad ook wat ik ervan vindt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Zoals ik op GS las: "Voor het eerst in mijn leven zou ik willen dat ik een abonnement op de Telegraaf had. Dan kon ik nu opzeggen."
Pek ende veren! Pak de hooivorken en marcheert naar de Basisweg!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Al gehoord over het nieuwe dieptepunt van de Televaag?
Keep your friends close, but your enemies closer JK!quote:
*gerustgesteld nieuw pand kraakt*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:31 schreef KingOfMars het volgende:
Keep your friends close, but your enemies closer JK!
Of zoals RATM al zei: know your enemy!
*rode vlag hijst*
quote:Yes I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise
conformity
assimilation
submission
ignorance
hypocrisy
brutality
the elite
All of which are American dreams
Ik dacht dat dat de titelsong van Peppie en Kokkie was?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Elite? Is [voornoemd nummer] het nieuwe campagnelied van Geert?
Trudy is mijn vriendin/verloofde en ze heeft weer een behoorlijke epilepsie aanval gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
Wie is Trudy (sorry) en wat is haar aanvaldinges?
IDD...quote:
Ik rij er dagelijks langs.... Maar vandaag niet, dus...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Pek ende veren! Pak de hooivorken en marcheert naar de Basisweg!
Je bent er nu met een busje vol explosieven in gereden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik rij er dagelijks langs.... Maar vandaag niet, dus...
Hè bah.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Trudy is mijn vriendin/verloofde en ze heeft weer een behoorlijke epilepsie aanval gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |