*swing* TOK! AU!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, maar dat geeft je eventuele tegenstanders wel weer een extra handicap, whehehe.
Ik ook,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
Dat naar huis gaan waar iedereen het over heeft klinkt wel goed eigenlijk. Ga'k ook maar eens doen!
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
Dat naar huis gaan waar iedereen het over heeft klinkt wel goed eigenlijk. Ga'k ook maar eens doen!
Ik ben al thuisquote:
Ha! Dat ga ik, nog burgerlijker, morgenochtend doen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al thuis
En ik heb al lekker burgerlijk de boodschappen in huis
Ik geef ze alle drie een eigen wagentje en laat ze los tussen het zaterdag publiek. Dikke pret.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ha! Dat ga ik, nog burgerlijker, morgenochtend doen!. En om te treiteren neem ik Anna mee en die geef ik dan zo'n klein eigen wagentje.
.
Ik HAAT die drukte op zaterdagochtend. Daarom doe ik het op vrijdagavondquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ha! Dat ga ik, nog burgerlijker, morgenochtend doen!. En om te treiteren neem ik Anna mee en die geef ik dan zo'n klein eigen wagentje.
.
Ik zeg altijd, voor elke enkel mag je een snoepje uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geef ze alle drie een eigen wagentje en laat ze los tussen het zaterdag publiek. Dikke pret.
Dan ga ik winkelen met een ietwat labiele pitbull zonder muilkorf met een net iets te lange riem.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik geef ze alle drie een eigen wagentje en laat ze los tussen het zaterdag publiek. Dikke pret.
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef Tally het volgende:
Ik moest gewoon hardop lachen
Mijn lief vroeg waarom. Dus ik vertel het hem.
Krijg ik een: Vind je dat leuk ofzo
Ja lul anders lach ik toch niet
Omdat jij op het werk zit en ik thuis JK. Daarom!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom moest je nou weer lachen, T?
Half nakend JK.quote:
Door het bouncen op happy hardcore?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Tally het volgende:
Half nakend JK.
Mijn slipje en panty zijn uit. En mijn blouse halve open.
Dan bounced alles zo lekker mee JKquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door het bouncen op happy hardcore?
Uhm. Ik geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, je hebt mijn mailadres nog, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |