Ben je homo ofzo?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu snap ik het niet meer.
Maar iemand mag mij ook nog wel een laptop brengen.
Ik denk het ook wel J.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ach, het is een sport met ballen dus aan jou wel besteed T!
En een erfenis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat allemaal over de rug van de nietsvermoedende, hardwerkende Nederlander die een USB hubje of een router koopt.
Nee dat doen mijn eigen kinderen wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fijnzo.
Of heb je veel last van burgers met honden en fietsen en kinderen die je weekendrust komen verpesten?
Burger met honden enzo lastig vallen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat doen mijn eigen kinderen wel.
precies, en de buren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Burger met honden enzo lastig vallen?
Een rijtjeshut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, er staan meerdere hutjes naast elkaar op de hei?.
Uhuh, mijn hutje staat op 145 vierkante meter. En dan komt de hut van de buurmanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, er staan meerdere hutjes naast elkaar op de hei?.
Mij ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is me veels te dicht bij mijn ouders in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |