Ik kan nog wel even mijn cv doorsturen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Bijna!
Wat kan je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even mijn cv doorsturen?
Godsamme. Vind je het gek dat je werkloos thuis hebt gezeten!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm. Fok!ken.
En bouwaanvraagsets in elkaar draaien.
Stukje bouwtechniek.
Detailleren.
Dat soort werk.
Maar goed je bent niet skilled in C, C++, Objective C, CoCoa, Embedded Linux, Netwerk protocols, Android, IDE's?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm. Fok!ken.
En bouwaanvraagsets in elkaar draaien.
Stukje bouwtechniek.
Detailleren.
Dat soort werk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis trouwens wel gruwelijk lekker weer zeg.
Ik heb wel eens een IDE harde schijf uit- de ene en in de andere PC gebouwd. Geldt dat ook?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed je bent niet skilled in C, C++, Objective C, CoCoa, Embedded Linux, Netwerk protocols, Android, IDE's?
Wat mij betreft close enough!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een IDE harde schijf uit- de ene en in de andere PC gebouwd. Geldt dat ook?
Zit ik thuis, kan ik er goftehdomme nog niet van genieten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis trouwens wel gruwelijk lekker weer zeg.
Ik zou zelf best een auto willen hebben van de baas. De dik betaalde baan zit gelukkig wel goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind dat S mij gewoon een dikbetaalde baan met dikke auto moet aanbieden.
Oh, als de baan genoeg betaalt, koop ik die dikke auto zelf wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou zelf best een auto willen hebben van de baas. De dik betaalde baan zit gelukkig wel goed.
Neh, je weet niet eens dat we tegenwoordig SATA hebben ipv IDE....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, als de baan genoeg betaalt, koop ik die dikke auto zelf wel.
Ik zie je aanbod met genoegen tegemoet.
Hoe kom je daar nog weer bij? Ik meld enkel dat ik " wel eens" een IDE HDD in handen heb gehad. Dat dat 10 jaar geleden was, is weinig ter zaken doende, dunkt me.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Neh, je weet niet eens dat we tegenwoordig SATA hebben ipv IDE....
Ok, dat veranderd de zaak, ik zal je moergen een aanbod faxen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nog weer bij? Ik meld enkel dat ik " wel eens" een IDE HDD in handen heb gehad. Dat dat 10 jaar geleden was, is weinig ter zaken doende, dunkt me.
Een fax? Weet je niet dat er e-mail is tegenwoordig?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, dat veranderd de zaak, ik zal je moergen een aanbod faxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |