De idioterie van de fabrikanten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een goedkope Zanussi en dat ding doet alweer 8 jaar zonder gezeik.![]()
Dat is wat waard dat je geen gezeur krijgt met al die apparaten tegenwoordig.
Het worden er steeds meer.![]()
Morgenavond weer ff lekker met de knol door het bos , mijn hoed op, muziekje erbij en ga ff lekker 3 uur weg.
Alle mechanische dingen blijven het fijn doen en alles met zo'n vernuftig printplaatje gaat kapot. Het is allemaal geouwehoer en niks vernieuwing.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een goedkope Zanussi en dat ding doet alweer 8 jaar zonder gezeik.![]()
Dat is wat waard dat je geen gezeur krijgt met al die apparaten tegenwoordig.
Het worden er steeds meer.![]()
Morgenavond weer ff lekker met de knol door het bos , mijn hoed op, muziekje erbij en ga ff lekker 3 uur weg.
Het mooiste is veulens alles te leren en die daarna nog tot hun oude dag te houden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:30 schreef Stali het volgende:
Overigens krijg ik een steeds betere verstandhouding met paarden. Vond het voorheen maar onbetrouwbare knollen. Inmiddels begrijp ik dat het net roedelhondjes zijn en gaat het vele malen beter.
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel ergens over toch, alleen verliezen we de basis wel eens uit het oog ofzo?
Is er wel een basis?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel ergens over toch, alleen verliezen we de basis wel eens uit het oog ofzo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?
Mwah, ik heb nog redelijk volle haardos.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?
Ik ben gek op spruitjes, dus dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:14 schreef Stali het volgende:
Wat ontzettend fijn dat Mainport er weer is. Echt, fantastisch. Hulde. Deze jongen is nl. zo interessant, heeft zoveel te vertellen en hij weet natuurlijk als geen ander deze reeks weer naar de spruit(jes) te brengen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben gek op spruitjes, dus dat is goed nieuws.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zweer dat hier ooit werd beweerd dat deze reeks draaide om kalende mannen met existentiële vraagstukken. Of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |