Nee foto's maken van lege straten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, jij laat aan iedereen weten dat voetbal aan jou niet besteed is en gaat in je neus peuteren want de winkels zijn niet open om het anders nog wat extra te benadrukken..
Nou ik wel met eerst BBQ en veul kratten bier, de uitslag zal me dan wel weer aan de reet roesten, ben voor het team die het meest effectief is.quote:
Ik hou gewoon niet van voetbal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Das ook iets.
Als je je maar weet te onderscheiden van het klootjesvolk, nietwaar?
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voetbal.
Dat kan..
Dat weet ik want je laat ook werkelijk geen kans onbenut om dit te laten blijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voetbal.
Dat kan..
Da's een mooie hobby, zijn echt hele mooie verlaten plekken die de teloorgang van de industriele revolutie laten zien, er komen er alleen maar bij.quote:
Valt wel mee, en ik heb gezegd dat ze van mij best mogen winnen, dus ik misgun niemand iets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat weet ik want je laat ook werkelijk geen kans onbenut om dit te laten blijken.
Mijn 3x keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Ieder zijn ding. Ik heb er niets tegen als mensen kijken, alleen ik kijk niet, want ik vind het geen mooie sport.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Nou, je bent een zeer nobel mens, Lamon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee, en ik heb gezegd dat ze van mij best mogen winnen, dus ik misgun niemand iets.
Dit is camp want heb ook werkelijk waar geen flauw benul van voetbal of de weersvoorspellingen maar ik hou mijn hart vast. Het Spaanse elftal heeft qua voetbal en techniek veel gemeen met Oranje alleen weten ze het niet af te maken qua goals.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef svann het volgende:
Ik hou van mooi spannend voetbal, niet van dat alledaagse.
Nu ga ik dus zeker kijken. Maar als het eindeloos taktisch gedraal wordt, ga ik wat anders doen.
En sorry Stali, wat is jouw prognose?
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.quote:
In 88 was je zeker ook boodschapjes doen?quote:
Okee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.
Voetbal is voetbal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:56 schreef sig000 het volgende:
*btw schat ik een Olympische gouden medaille persoonlijk wat hoger in maar blijkbaar gelden in voetbal andere wetten.
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:01 schreef Stali het volgende:
Lieve schatten, ik doe het nooit maar hier:
Slaap lekker, ik heb zometeen de schilders voor mijn neus staan..
Ja, precies, die. Anders zou ik het nl. wel heel leuk gevonden hebben. Mag om kwart over zes vrolijk zijn. Grmbl. Ga die jongens wel voorzien van ijs en drankjes want het wordt voor Nederlandse begrippen en voor mij dus ook weer bloedverziekend heet heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |