Gabber Piet zeker?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Qua muziek heb ik een nogal afwijkende smaak.
Ik ken hem niet, verklaar u nader.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:21 schreef sig000 het volgende:
En Nederlandstalig: Pieter de Rastaman van Bertus Staigerpaip uiteraard.![]()
![]()
Wat klooien met de up- en downloadsnelheden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oy dat ken ik nog niet, is dat nieuw?
Heb al ooit zoveel gedownload dat de rest van mijn leven niet lang genoeg is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat klooien met de up- en downloadsnelheden.
Kunnen we nu denken aan Petabytes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb al ooit zoveel gedownload dat de rest van mijn leven niet lang genoeg is.
In Frankrijk zijn ze er ook niet dol opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet niets van de Algerijnen hebben eerlijk gezegd.
Niet echt hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:19 schreef Stali het volgende:
Q.E.D.
Ben jij nu ook een beetje fan van de Algerijnen in het WK of heb ik er echt totaal geen sjoege van?
Ik vond het vandaag wel heel jammer voor ze.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:43 schreef zarGon het volgende:
Goed, je ziet het op een gegeven moment aankomen, maar ik was blij verrast. Zeer leuk gefilmd, heb ervan genoten.
Die zou in deze dagen verkeerd volk kunnen trekken, dus die kan beter op het FOK!kerkhof blijven, met een spreekwoordelijke grafsteen vol goede herinneringen en mooie verstilde momenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |