Krek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:35 schreef sig000 het volgende:
Ik zie het posten op dit forum als een soort van vermaak en stiekum leer je naast het relativeren ook users die je vaker tegenkomt wel of niet waarderen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:36 schreef sig000 het volgende:
Toch gaan ze gewoon door, dat is vrouwen eigen denk ik.
Neeeeeeeeee. Alleen met vrouwen of alleen met mannen werken, dat is ook niks. Mixen moeten wequote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat ik hier dan maar bloedserieus op antwoorden.
Ten eerste maak ik bezwaar tegen "achter hun rug", wat je eerder postte. Dit is een openbaar forum, het is een langlopende en bekende reeks, iedereen kan zien wat we daar posten.
Ten tweede, en laat ik nu alleen voor mezelf spreken maar ik gok dat dat ook voor de rest geldt, gaat taalverloedering me aan het hart. Als je ziet welke bagger hier allemaal wordt gepost, dan wil je dat kwijt. Er zal best een element van leedvermaak in zitten. Ter lering ende vermaeck, zoals dat heet.
En heb je daar helemaal niks mee, dan post je daar niet. Simpel.
quote:
Grappig dat deze post volledig in tegenspraak is met deze:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:41 schreef Stali het volgende:
FOK! is wel zo klein en iedereen kan alles volgen wat een ander over hem of haar post.
Maar het is leedvermaak he? Stumpertje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:34 schreef Stali het volgende:
Ik heb het niet nodig andere mensen achter hun rug af te zeiken om mezelf een beetje op te pimpen.
Amen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
Beetje respect voor elkaar ondanks alle verschillen maakt het leven een stuk aangenamer.
Waarom ga je jezelf tot zulke posts verlagen terwijl je zoveel beter kunt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:41 schreef Stali het volgende:
[..]
FOK! is wel zo klein en iedereen kan alles volgen wat een ander over hem of haar post.
Maar het is leedvermaak he? Stumpertje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stali haar reacties mag ik altijd graag lezen, ben het lang niet altijd met 'r eens want een beetje dramaqueen is het wel.
Beetje respect voor elkaar ondanks alle verschillen maakt het leven een stuk aangenamer.
Mannen kunnen dat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit ruzie gehad in 9 jaar tijd, terwijl we compleet anders zijn, en elkaar nog ontmoet hebben ook.
Wel cool eigenlijk.
En zo nemen het topic weer over.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mannen die het goede voorbeeld geven, we're so cool.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Hiep hiep hoera voor mannen. Jullie kunnen mij quoten.
Heb inderdaad nogal ordinair gescholden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ga je jezelf tot zulke posts verlagen terwijl je zoveel beter kunt?
Ik zou het subtieler aanpakken.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb inderdaad nogal ordinair gescholden..
Weet ook niet precies waarom ik me zo erger aan die reeks. Een leuke of grappige taalfout is geinig maar er worden daar users zonder dat ze het weten achter hun rug om belachelijk gemaakt.
Er is trouwens een tegenhanger van die reeks die positief is.Pareltjes op FOK! Volkomen kansloos uiteraard want afzeiken is voor een hoop users kennelijk vele malen leuker en dat vind ik wel een beetje jammer.
Maar goed, het sop is de kool niet waard en schelden is inderdaad zwak.
Jij kent Vosss?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:02 schreef sig000 het volgende:
Ik kom niet zo vaak in reeksen en snap niets van al die onderlinge verhoudingen op Fok!![]()
Lamon ken ik door 1x een deal via V&A en met Vosss rij ik mee om 'm de weg te wijzen naar meeting op 11 september.
Het gesprek zodanig afwikkelen dat mijn tegenstander de volle eindrekening krijgt...quote:
Linkje naar die topic/reeks?quote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
Er is trouwens een tegenhanger van die reeks die positief is.Pareltjes op FOK!
Ah, kijk. Bedankt. [Volg topic].quote:
Weer eens herondekt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, sig heeft Johnny Cash ontdekt.
* Ofyles2 er 200 euro op durft te wedden dat dit nummer gebruikt wordt om een nieuw rotseizoen van Feyenoord samen te vatten...quote:
Hij kon alles coveren.quote:
Leuk dat hij niet vergeten is. de film is al een paar jaar geleden, maar de muziek spreekt voor zichzelf, en dan met name zijn manier van zingen, of het nu U2 is of Nine Inch Nails, hij maakt het nummer,quote:
Waar ligt Wierden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:07 schreef sig000 het volgende:
*btw Lamon ga je mee vreten en zuipen ergens in Wierden?
In een spontane opwelling gaan vosss en ik daar de boel al onveilig maken.![]()
![]()
Wij gaan er gewoon heen, een Fokker met groot erf, BBQ en veel bier, dat kan haast niet misgaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ver, als jullie in de randstad ergens wat gaan doen, ben ik er graag bij.
Haha, waarom kom je dat in dit topic melden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:19 schreef Mainport het volgende:
Haha, die stali, die laat zich even mooi opnaaien.
Lukt het jodelen al of is dat Oostenrijks?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten en een bijzonder hartelijke groet vanuit Zwitserland.
Geweldig die wiki.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Jodelen.
Maar je mag van mij ook jodelen in Sneek of Boxtel
Je hoort me ook zeker niet klagen. Het is groen, en wijds, en ik zit in het huisje van de ouders van een vriend, dus ook nog low budget (al heb ik 200 euro betaald voor bergschoenen maat 49,5, dus dat compenseert behoorlijk, gelukkig heb ik vandaag gebergwandeld en ga ik dat zondag en maandag 2x5 uur doen). Maar goed, in mijn niet-vakantieleven verwaarloos ik dit topic behoorlijk, waarvoor mijn excuses.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Verdeurie I.R., jij boft maar met je vakantiebestemming. Hartelijke groeten terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |