Mijn 3x keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Ieder zijn ding. Ik heb er niets tegen als mensen kijken, alleen ik kijk niet, want ik vind het geen mooie sport.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Nou, je bent een zeer nobel mens, Lamon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee, en ik heb gezegd dat ze van mij best mogen winnen, dus ik misgun niemand iets.
Dit is camp want heb ook werkelijk waar geen flauw benul van voetbal of de weersvoorspellingen maar ik hou mijn hart vast. Het Spaanse elftal heeft qua voetbal en techniek veel gemeen met Oranje alleen weten ze het niet af te maken qua goals.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef svann het volgende:
Ik hou van mooi spannend voetbal, niet van dat alledaagse.
Nu ga ik dus zeker kijken. Maar als het eindeloos taktisch gedraal wordt, ga ik wat anders doen.
En sorry Stali, wat is jouw prognose?
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.quote:
In 88 was je zeker ook boodschapjes doen?quote:
Okee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.
Voetbal is voetbal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:56 schreef sig000 het volgende:
*btw schat ik een Olympische gouden medaille persoonlijk wat hoger in maar blijkbaar gelden in voetbal andere wetten.
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:01 schreef Stali het volgende:
Lieve schatten, ik doe het nooit maar hier:
Slaap lekker, ik heb zometeen de schilders voor mijn neus staan..
Ja, precies, die. Anders zou ik het nl. wel heel leuk gevonden hebben. Mag om kwart over zes vrolijk zijn. Grmbl. Ga die jongens wel voorzien van ijs en drankjes want het wordt voor Nederlandse begrippen en voor mij dus ook weer bloedverziekend heet heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.
De idioterie van de fabrikanten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een goedkope Zanussi en dat ding doet alweer 8 jaar zonder gezeik.![]()
Dat is wat waard dat je geen gezeur krijgt met al die apparaten tegenwoordig.
Het worden er steeds meer.![]()
Morgenavond weer ff lekker met de knol door het bos , mijn hoed op, muziekje erbij en ga ff lekker 3 uur weg.
Alle mechanische dingen blijven het fijn doen en alles met zo'n vernuftig printplaatje gaat kapot. Het is allemaal geouwehoer en niks vernieuwing.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een goedkope Zanussi en dat ding doet alweer 8 jaar zonder gezeik.![]()
Dat is wat waard dat je geen gezeur krijgt met al die apparaten tegenwoordig.
Het worden er steeds meer.![]()
Morgenavond weer ff lekker met de knol door het bos , mijn hoed op, muziekje erbij en ga ff lekker 3 uur weg.
Het mooiste is veulens alles te leren en die daarna nog tot hun oude dag te houden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:30 schreef Stali het volgende:
Overigens krijg ik een steeds betere verstandhouding met paarden. Vond het voorheen maar onbetrouwbare knollen. Inmiddels begrijp ik dat het net roedelhondjes zijn en gaat het vele malen beter.
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel ergens over toch, alleen verliezen we de basis wel eens uit het oog ofzo?
Is er wel een basis?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel ergens over toch, alleen verliezen we de basis wel eens uit het oog ofzo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?
Mwah, ik heb nog redelijk volle haardos.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?
Ik ben gek op spruitjes, dus dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:14 schreef Stali het volgende:
Wat ontzettend fijn dat Mainport er weer is. Echt, fantastisch. Hulde. Deze jongen is nl. zo interessant, heeft zoveel te vertellen en hij weet natuurlijk als geen ander deze reeks weer naar de spruit(jes) te brengen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben gek op spruitjes, dus dat is goed nieuws.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zweer dat hier ooit werd beweerd dat deze reeks draaide om kalende mannen met existentiële vraagstukken. Of zoiets.
Je haalt kant-en-klare spruitjes bij Appie, je flikkert ze in een pan met kokend water en mjam mjam.quote:
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:17 schreef Lamon. het volgende:
Levensvraagstukken blijven, maar de 2 meest bezorgde users betreffende het kaalheidvraagstuk waren I.R. en ik, en we zijn allebei nog niet kaal, dus dan blijven de levensvraagstukken over. Beter, want dan kunnen de mensen zonbder kaalheidsangst ook meedoen.
Hij komt me wel bekend voor door een nogal nihilistisch postgedrag al een tijd geleden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:14 schreef Stali het volgende:
Wat ontzettend fijn dat Mainport er weer is. Echt, fantastisch. Hulde. Deze jongen is nl. zo interessant, heeft zoveel te vertellen en hij weet natuurlijk als geen ander deze reeks weer naar de spruit(jes) te brengen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je haalt kant-en-klare spruitjes bij Appie, je flikkert ze in een pan met kokend water en mjam mjam.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef Stali het volgende:
Nu begrijp ik ineens veel beter dat je zo zuur bent om andere users achter hun rug om belachelijk te maken op taalfoutjes.
IR is degene die zich daar druk over maakt, voor Lamon kan ik niet oordelen en mijn inhammen worden slechts wat groter.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.
Sorryquote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef sig000 het volgende:
Dit gaat ineens te snel voor me, ben ook al dagje ouder.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ineens veel beter dat je zo zuur bent om andere users achter hun rug om belachelijk te maken op taalfoutjes.
Ach ja, je moet toch wat met je tijdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:26 schreef Lamon. het volgende:
Heerlijk toch, problemen maken die er nooit waren, we hebben ons er jaren mee vermaakt.
Bitchfight.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er iemand zuur is, ben jij het wel. Altijd wat te zeiken. Ik vind het verder best.
Neuh, daar ga ik mijn tijd niet meer aan verdoenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp gewoon dat topic in TTK niet.
Iemand maakt een fout en dan gaan steeds dezelfde flauwe usertjes die foutjes van een ander daar posten.
Mind you, ik ben er niet genoemd, dus daar gaat het niet om. Maar ik stoor me aan die reeks.
Waarom doe je zoiets? Om jezelf beter te voelen?
Toevallig hebben daar bepaalde lieden uit deze reeks enorm behoefte aan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er iemand zuur is, ben jij het wel. Altijd wat te zeiken. Ik vind het verder best.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, daar ga ik mijn tijd niet meer aan verdoen
Laat ik hier dan maar bloedserieus op antwoorden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp gewoon dat topic in TTK niet.
Iemand maakt een fout en dan gaan steeds dezelfde flauwe usertjes die foutjes van een ander daar posten.
Mind you, ik ben er niet genoemd, dus daar gaat het niet om. Maar ik stoor me aan die reeks.
Waarom doe je zoiets? Om jezelf beter te voelen?
Toevallig hebben daar bepaalde lieden uit deze reeks enorm behoefte aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |