Ja, dat zei ik ook al tegen die kapster, maar op een of andere manier vinden alleen mensen-met-wie-ik-op-dat-moment-een-relatie-heb mijn getondeuserde hoofd leuk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok herkenbaar, het gaat wel goedkomen denk ik, anders kun je altijd de tondeuse er overheen halen maar dat is nogal bewerkelijk achteraf.
Mijn inhammen worden wel steeds dieper maar mag nog steeds genieten van lange blonde lokken op mijn hoofd voor wat het waard is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al tegen die kapster, maar op een of andere manier vinden alleen mensen-met-wie-ik-op-dat-moment-een-relatie-heb mijn getondeuserde hoofd leuk.
Nou ja, we zien het wel, en ooit zijn we toch allemaal kaal.
Koester ze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn inhammen worden wel steeds dieper maar mag nog steeds genieten van lange blonde lokken op mijn hoofd voor wat het waard is.
Jij ging maffen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:51 schreef Stali het volgende:
Met film en ook tof om je weer tegen te komen.
Wat zoek je?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:07 schreef Stali het volgende:
Sorry, ik dacht dat het al veel later zou zijn.![]()
Even struinen dan nog.
Ik ben eens op mijn eigen gefokte paarden gaan zoeken en kwam paar mooie foto's tegen.quote:
Krijg haast spijt dat ik die ooit verkocht heb als ik die zo weer terugzie, maar goed je kan niet alles houden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Die merrie lijkt wel op een dalmatier, mooi kleurenpatroon.
Maar je hebt wel een tevreden klant, dat telt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijg haast spijt dat ik die ooit verkocht heb als ik die zo weer terugzie, maar goed je kan niet alles houden.
Ze was op zoek naar wat meer info, heb 'r een mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een tevreden klant, dat telt.
Nu raak ik in verwarring, ff checken dit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:45 schreef Lamonnn het volgende:
1 of ander newbie adje dacht dat ie me wel even kon bannen dus ik woon ineens in Duitsland.
Maar ingeslapen, no way;
Klonen is soms gewoon leuk wanneer je niet met je orginele in een topic wilt ofzo toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:03 schreef svann het volgende:
Altijd handig! Heb ik pas ook gedaan.
Niet dat ik ooit geband wordt, maar for old times sake.
En soms is een uitstapje wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |