Weer eens herondekt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, sig heeft Johnny Cash ontdekt.
* Ofyles2 er 200 euro op durft te wedden dat dit nummer gebruikt wordt om een nieuw rotseizoen van Feyenoord samen te vatten...quote:
Hij kon alles coveren.quote:
Leuk dat hij niet vergeten is. de film is al een paar jaar geleden, maar de muziek spreekt voor zichzelf, en dan met name zijn manier van zingen, of het nu U2 is of Nine Inch Nails, hij maakt het nummer,quote:
Waar ligt Wierden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:07 schreef sig000 het volgende:
*btw Lamon ga je mee vreten en zuipen ergens in Wierden?
In een spontane opwelling gaan vosss en ik daar de boel al onveilig maken.![]()
![]()
Wij gaan er gewoon heen, een Fokker met groot erf, BBQ en veel bier, dat kan haast niet misgaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ver, als jullie in de randstad ergens wat gaan doen, ben ik er graag bij.
Haha, waarom kom je dat in dit topic melden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:19 schreef Mainport het volgende:
Haha, die stali, die laat zich even mooi opnaaien.
Lukt het jodelen al of is dat Oostenrijks?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten en een bijzonder hartelijke groet vanuit Zwitserland.
Geweldig die wiki.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Jodelen.
Maar je mag van mij ook jodelen in Sneek of Boxtel
Je hoort me ook zeker niet klagen. Het is groen, en wijds, en ik zit in het huisje van de ouders van een vriend, dus ook nog low budget (al heb ik 200 euro betaald voor bergschoenen maat 49,5, dus dat compenseert behoorlijk, gelukkig heb ik vandaag gebergwandeld en ga ik dat zondag en maandag 2x5 uur doen). Maar goed, in mijn niet-vakantieleven verwaarloos ik dit topic behoorlijk, waarvoor mijn excuses.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Verdeurie I.R., jij boft maar met je vakantiebestemming. Hartelijke groeten terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |