Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:17 schreef Lamon. het volgende:
Levensvraagstukken blijven, maar de 2 meest bezorgde users betreffende het kaalheidvraagstuk waren I.R. en ik, en we zijn allebei nog niet kaal, dus dan blijven de levensvraagstukken over. Beter, want dan kunnen de mensen zonbder kaalheidsangst ook meedoen.
Hij komt me wel bekend voor door een nogal nihilistisch postgedrag al een tijd geleden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:14 schreef Stali het volgende:
Wat ontzettend fijn dat Mainport er weer is. Echt, fantastisch. Hulde. Deze jongen is nl. zo interessant, heeft zoveel te vertellen en hij weet natuurlijk als geen ander deze reeks weer naar de spruit(jes) te brengen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je haalt kant-en-klare spruitjes bij Appie, je flikkert ze in een pan met kokend water en mjam mjam.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef Stali het volgende:
Nu begrijp ik ineens veel beter dat je zo zuur bent om andere users achter hun rug om belachelijk te maken op taalfoutjes.
IR is degene die zich daar druk over maakt, voor Lamon kan ik niet oordelen en mijn inhammen worden slechts wat groter.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.
Sorryquote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef sig000 het volgende:
Dit gaat ineens te snel voor me, ben ook al dagje ouder.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ineens veel beter dat je zo zuur bent om andere users achter hun rug om belachelijk te maken op taalfoutjes.
Ach ja, je moet toch wat met je tijdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:26 schreef Lamon. het volgende:
Heerlijk toch, problemen maken die er nooit waren, we hebben ons er jaren mee vermaakt.
Bitchfight.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er iemand zuur is, ben jij het wel. Altijd wat te zeiken. Ik vind het verder best.
Neuh, daar ga ik mijn tijd niet meer aan verdoenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp gewoon dat topic in TTK niet.
Iemand maakt een fout en dan gaan steeds dezelfde flauwe usertjes die foutjes van een ander daar posten.
Mind you, ik ben er niet genoemd, dus daar gaat het niet om. Maar ik stoor me aan die reeks.
Waarom doe je zoiets? Om jezelf beter te voelen?
Toevallig hebben daar bepaalde lieden uit deze reeks enorm behoefte aan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er iemand zuur is, ben jij het wel. Altijd wat te zeiken. Ik vind het verder best.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, daar ga ik mijn tijd niet meer aan verdoen
Laat ik hier dan maar bloedserieus op antwoorden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp gewoon dat topic in TTK niet.
Iemand maakt een fout en dan gaan steeds dezelfde flauwe usertjes die foutjes van een ander daar posten.
Mind you, ik ben er niet genoemd, dus daar gaat het niet om. Maar ik stoor me aan die reeks.
Waarom doe je zoiets? Om jezelf beter te voelen?
Toevallig hebben daar bepaalde lieden uit deze reeks enorm behoefte aan.
Krek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:35 schreef sig000 het volgende:
Ik zie het posten op dit forum als een soort van vermaak en stiekum leer je naast het relativeren ook users die je vaker tegenkomt wel of niet waarderen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:36 schreef sig000 het volgende:
Toch gaan ze gewoon door, dat is vrouwen eigen denk ik.
Neeeeeeeeee. Alleen met vrouwen of alleen met mannen werken, dat is ook niks. Mixen moeten wequote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat ik hier dan maar bloedserieus op antwoorden.
Ten eerste maak ik bezwaar tegen "achter hun rug", wat je eerder postte. Dit is een openbaar forum, het is een langlopende en bekende reeks, iedereen kan zien wat we daar posten.
Ten tweede, en laat ik nu alleen voor mezelf spreken maar ik gok dat dat ook voor de rest geldt, gaat taalverloedering me aan het hart. Als je ziet welke bagger hier allemaal wordt gepost, dan wil je dat kwijt. Er zal best een element van leedvermaak in zitten. Ter lering ende vermaeck, zoals dat heet.
En heb je daar helemaal niks mee, dan post je daar niet. Simpel.
quote:
Grappig dat deze post volledig in tegenspraak is met deze:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:41 schreef Stali het volgende:
FOK! is wel zo klein en iedereen kan alles volgen wat een ander over hem of haar post.
Maar het is leedvermaak he? Stumpertje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:34 schreef Stali het volgende:
Ik heb het niet nodig andere mensen achter hun rug af te zeiken om mezelf een beetje op te pimpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |