abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81406245
Veel mannen schijnen het smerig te vinden en veel vrouwen misschien ook wel. Toch heb ik het idee dat het steeds normaler wordt en steeds meer wordt geaccepteerd. Mannen, houden jullie er ook van om kontje te likken (mits goed gewassen natuurlijk) of gaat dat jullie nog steeds een stap te ver?

En dames: vinden jullie het prettig of hoeft het voor jullie ook absoluut niet?
pi_81406261
Lijkt me niet bepaald hygienisch, deze sla ik over...
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
pi_81406313
Nopes doe ik niet aan . Andersom hoeft ook niet trouwens .
Sowieso bijzonder onhygiënisch tenzij je je aars elke keer wast met bleek voor je aan zoiets begint ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 06:51:32 #4
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_81406632
k stop wel eens mn vinger erin, meestal perongeluk
ga eens koffie halen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 07:05:39 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81406660
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 04:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Nopes doe ik niet aan . Andersom hoeft ook niet trouwens .
Sowieso bijzonder onhygiënisch tenzij je je aars elke keer wast met bleek voor je aan zoiets begint ?
Kerel, het zijn pigmenten in je huid die het donkerder maken, geen jarenlange aangekoekte resten .

Verder, om te ontvangen is het heerlijk, om te geven geen idee want dat heb ik nog nooit gedaan. Evengoed, iemand die ik vertrouw zou ik het zeker wel bij proberen.
Resistance is futile.
pi_81406666
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 07:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kerel, het zijn pigmenten in je huid die het donkerder maken, geen jarenlange aangekoekte resten .

Verder, om te ontvangen is het heerlijk, om te geven geen idee want dat heb ik nog nooit gedaan. Evengoed, iemand die ik vertrouw zou ik het zeker wel bij proberen.

Jij schijt toch ook met je anus neem ik aan ? Al was je je goed met zeep zullen er bepaalde bacterien achterblijven die je niet in je smoel wilt hebben op die schaal.
Waarom denk je dat mensen hun wc met Glorix reinigen ?
Maar als jij het interessant vind mag je best aan mn sterretje likken hoor
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_81407078
Je kunt een hoop vrouwen botergeil maken door de anus te teasen met het puntje van je tong.. Wel moet het even goed gewassen zijn natuurlijk..

En al die mensen die nu roepen is vies. Doe je dan rubber handschoenen aan als je je reet afgeveegd hebt en je moet daarna eten? Of was je eerst je handen en eet je daarna je boterhametjes op De handen zijn sowieso de meest smerige uitsteeksel aan het menselijk lichaam als we gaan praten over een diversiteit aan bacteriën en allerhande viezigheden...
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_81407123
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 07:10 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Jij schijt toch ook met je anus neem ik aan ? Al was je je goed met zeep zullen er bepaalde bacterien achterblijven die je niet in je smoel wilt hebben op die schaal.
Waarom denk je dat mensen hun wc met Glorix reinigen ?
Maar als jij het interessant vind mag je best aan mn sterretje likken hoor
Waarom denk je dat we zoveel allergieën ontwikkelen en bij het minste of het geringste ziek worden Mensen zijn te schoon.. Geen bacterie mag meer doordringen want dat vind men vies Denk dat je trouwens niet wil weten hoeveel mensen d'r klauwen niet wassen na het poepen en daarna gewoon dr hand in de broodzak of snoeppot steken waar jij ook gewoon je boterham of snoepje uit pakt...

Denk dat je niet wil weten hoeveel poep-moleculen jij op die manier al vol smaak naar binnen gewerkt hebt
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:52:47 #9
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_81407311
Mythbusters deed eens een test met hoeveel bacterien een tandeborstel krijgt die in de buurt van de WC wordt bewaard...bleek dat de borstel die ter controle in de keuken stond, meer poep bacterien had dan die in de badkamer.
En bij veel huizen is de WC bril schoner dan het aanrecht of de vloer. Dus kun je theoretisch beter je bammetje op de wc bril smeren dan op de tafel. (dus tafelblad als bord)

Bacterien zijn overal...live with it!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:01:43 #10
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81407426
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:36 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat we zoveel allergieën ontwikkelen en bij het minste of het geringste ziek worden Mensen zijn te schoon.. Geen bacterie mag meer doordringen want dat vind men vies Denk dat je trouwens niet wil weten hoeveel mensen d'r klauwen niet wassen na het poepen en daarna gewoon dr hand in de broodzak of snoeppot steken waar jij ook gewoon je boterham of snoepje uit pakt...

Denk dat je niet wil weten hoeveel poep-moleculen jij op die manier al vol smaak naar binnen gewerkt hebt
Probeer je me nu omdat ik weiger aarsjes te baffen smetvrees aan te praten ofzo
In dat geval fail
pi_81407479
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Probeer je me nu omdat ik weiger aarsjes te baffen smetvrees aan te praten ofzo
In dat geval fail
Nee hoor van mij hoef je niet te rimmen Als jij dat niet wil prima Ik ontkracht alleen even je hygiëne verhaaltje En inderdaad de meeste mensen hebben smetvrees... Dus iets dat je al hebt hoef ik je niet eens aan te praten
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:13:37 #12
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81407615
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:05 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Nee hoor van mij hoef je niet te rimmen Als jij dat niet wil prima Ik ontkracht alleen even je hygiëne verhaaltje En inderdaad de meeste mensen hebben smetvrees... Dus iets dat je al hebt hoef ik je niet eens aan te praten
Ik zie mijn hond dat wel eens doen dat rimmen van je
En nee geen smetvrees hier
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:14:25 #13
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81407628
Ik vind het geen bezwaar, zolang de dame in kwestie me aanstaat en een beetje schoon is
Intelligent, but fucked up.
pi_81407788
Ik laat me er wel eens toe verleiden om dat te doen, ja, meestal is het meisje in kwestie dan verrast en vindt ze het erg geil. Maar het moet superschoon zijn en ook niet ruiken, en ik moet echt helemaal in the zone zijn. Heb een vriendinnetje gehad wat er een kick van kreeg om dat bij mij te doen, is erg lekker.

En als mensen zeggen dat het niet heel hygiënisch is, dan kan ik me daar best in vinden, maar seks hoort nasty te zijn gek. I don't give a fuck.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81407815
Ik heb er geen probleem mee.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81408161
Rimmen is oké. Op z'n tijd.
pi_81408259
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:13 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik zie mijn hond dat wel eens doen dat rimmen van je
En nee geen smetvrees hier
Laat je je vriendin/vrouw (of jezelf likken) door je hond en ga je d'r ook nog naar staan kijken?? Gatver pervers mannetje dus En dan zeuren dat je het zelf vies vind om aan een poepert te likken.. Je bent je er toch wel van bewust dat de bek van de hond zo mogelijk nog smeriger is dan een menselijke kont.

perverseling
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:02:54 #18
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81408568
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:47 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Laat je je vriendin/vrouw (of jezelf likken) door je hond en ga je d'r ook nog naar staan kijken?? Gatver pervers mannetje dus En dan zeuren dat je het zelf vies vind om aan een poepert te likken.. Je bent je er toch wel van bewust dat de bek van de hond zo mogelijk nog smeriger is dan een menselijke kont.

perverseling
You lick ass . You're the pervert, retard
pi_81408984
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:02 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

You lick ass . You're the pervert, retard
Jij laat het door je hond doen. Das nog strafbaar ook
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:27:02 #20
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81409108
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:22 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Jij laat het door je hond doen. Das nog strafbaar ook
Ik zie het mijn hond doen bij andere honden viezerik
pi_81409473
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:27 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik zie het mijn hond doen bij andere honden viezerik
Nu zijn het opeens "andere honden" Dan nog blijft het pervers dat je er naar gaat staan kijken en er van gaat staan genieten..
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:42:28 #22
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_81409555
En nu weer ontopic. Laat de honden voor wat het is.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_81409668
Not done.
pi_81410018
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Adolecens het volgende:
En nu weer ontopic. Laat de honden voor wat het is.
helemaal mee eens! De vrouwenanus is een delicatesse
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:03:10 #25
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81410281
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:56 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

helemaal mee eens! De vrouwenanus is een delicatesse
Gij connaisseur
Intelligent, but fucked up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties