Kerel, het zijn pigmenten in je huid die het donkerder maken, geen jarenlange aangekoekte restenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Nopes doe ik niet aan . Andersom hoeft ook niet trouwens .
Sowieso bijzonder onhygiënisch tenzij je je aars elke keer wast met bleek voor je aan zoiets begint ?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kerel, het zijn pigmenten in je huid die het donkerder maken, geen jarenlange aangekoekte resten.
Verder, om te ontvangen is het heerlijk, om te geven geen idee want dat heb ik nog nooit gedaan. Evengoed, iemand die ik vertrouw zou ik het zeker wel bij proberen.
Waarom denk je dat we zoveel allergieën ontwikkelen en bij het minste of het geringste ziek wordenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij schijt toch ook met je anus neem ik aan ? Al was je je goed met zeep zullen er bepaalde bacterien achterblijven die je niet in je smoel wilt hebben op die schaal.
Waarom denk je dat mensen hun wc met Glorix reinigen ?![]()
Maar als jij het interessant vind mag je best aan mn sterretje likken hoor
Probeer je me nu omdat ik weiger aarsjes te baffen smetvrees aan te praten ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:36 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we zoveel allergieën ontwikkelen en bij het minste of het geringste ziek wordenMensen zijn te schoon.. Geen bacterie mag meer doordringen want dat vind men vies
Denk dat je trouwens niet wil weten hoeveel mensen d'r klauwen niet wassen na het poepen en daarna gewoon dr hand in de broodzak of snoeppot steken waar jij ook gewoon je boterham of snoepje uit pakt...
Denk dat je niet wil weten hoeveel poep-moleculen jij op die manier al vol smaak naar binnen gewerkt hebt
Nee hoor van mij hoef je niet te rimmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Probeer je me nu omdat ik weiger aarsjes te baffen smetvrees aan te praten ofzo![]()
In dat geval fail
Ik zie mijn hond dat wel eens doen dat rimmen van jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:05 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Nee hoor van mij hoef je niet te rimmenAls jij dat niet wil prima
Ik ontkracht alleen even je hygiëne verhaaltje
En inderdaad de meeste mensen hebben smetvrees... Dus iets dat je al hebt hoef ik je niet eens aan te praten
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik zie mijn hond dat wel eens doen dat rimmen van je![]()
En nee geen smetvrees hier
You lick ass . You're the pervert, retardquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:47 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]Laat je je vriendin/vrouw (of jezelf likken) door je hond en ga je d'r ook nog naar staan kijken?? Gatver pervers mannetje dus
En dan zeuren dat je het zelf vies vind om aan een poepert te likken.. Je bent je er toch wel van bewust dat de bek van de hond zo mogelijk nog smeriger is dan een menselijke kont.
perverseling
Jij laat het door je hond doen. Das nog strafbaar ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
You lick ass . You're the pervert, retard
Ik zie het mijn hond doen bij andere honden viezerikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:22 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Jij laat het door je hond doen. Das nog strafbaar ook
Nu zijn het opeens "andere honden" Dan nog blijft het pervers dat je er naar gaat staan kijken en er van gaat staan genieten..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik zie het mijn hond doen bij andere honden viezerik
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Adolecens het volgende:
En nu weer ontopic. Laat de honden voor wat het is.
Gij connaisseurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:56 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]helemaal mee eens! De vrouwenanus is een delicatesse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |