Ik word dr ieg niet happy vanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Happy Song van Waylon eigenlijk helemaal niet zo happy klinken
quote:
Maar het was goddank dan geen Jurkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, toch wel een kilometertje beter dan dat achterlijke happy song...
Ik ga hier toch harder van huilen hoor, omdat het zo slecht isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, toch wel een kilometertje beter dan dat achterlijke happy song...
Jurk word ik dan wel weer vrolijk vanquote:
LOL!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zit een bubbelbad in voor tijdens de C&S-show.
Tsja daar zit Frans Bauer in met een bubbelbad als ik het goed begrepen hebquote:
EN terecht. LFIII kan niet zingen en dat praten op muziek moet hij ook niet doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen en Gerard gingen daar flink over los op Twitter vanochtend. Ze vonden het 34333x niks.
Ze vergeleken het dan ook met Roosbeef. Die kan ook niet zingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef borisz het volgende:
[..]
EN terecht. LFIII kan niet zingen en dat praten op muziek moet hij ook niet doen.
Net zo erg iddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze vergeleken het dan ook met Roosbeef. Die kan ook niet zingen.
Kan wel wezen, maar dat liedje is gewoon leuk en zit goed inelkaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef borisz het volgende:
[..]
EN terecht. LFIII kan niet zingen en dat praten op muziek moet hij ook niet doen.
VERSIE 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |