Ah, fijn dat je veel weet van 3fmquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Thymen is volgens mij ook NPS, maar ik denk toch dat het iemand anders wordt. Roos misschien? Die nam gister ook al 14-16 van 'm over.
Te dom om te schijten, alles en iedereen dat daaraan meewerkt, werkelijk waar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:14 schreef Pino112 het volgende:
Bah, Telegraaf heeft met Ruben gebeld, in zijn ziekenhuisbed![]()
Nu hebben ze weer wat publiciteit![]()
![]()
Televaag![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Te dom om te schijten, alles en iedereen dat daaraan meewerkt, werkelijk waar.En bij dezen scheer ik even graag de boel over 1 kam om straks weer wat genuanceerdere uitspraken te doen maar momenteel wil ik bij iedere Telegraaf-medewerker door de computer speuren en hun hele hebben en houden rechtstreeks op het internet pleuren met naam en toenaam.
Walgelijk idd...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:14 schreef Pino112 het volgende:
Bah, Telegraaf heeft met Ruben gebeld, in zijn ziekenhuisbed![]()
Nu hebben ze weer wat publiciteit![]()
![]()
Televaag![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:49 schreef Sirolf het volgende:
Mooi gesprek tussen Giel en Menno, verslaggever in Libie voor de NOS.
Al krijg ik hier wel een Radio 1-gevoel bij. Lang gesprek! Al moet dat voor nu wel kunnen natuurlijk.
In de trein en bus heb ik iig nogal een weekend-gevoel. DIE RUST! Het is duidelijk te merken dat veel, heel veel mensen vrij zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit soort dingen doet hij dan wel goed, blij dat ik deze ochtend toch weer even 3fm heb aangezwengeld. Zo, en nu ga ik werken, geen idee meer wat voor dag het is maar de kalender zegt vrijdag dus dat is goed nieuws.
![]()
En ik voelde me vanochtend al zo brak... Bedankt, ouwe dibbesquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:26 schreef Sersjee het volgende:
Dank u allen hartelijk voor de felicitaties!
[..]
En ik voelde me vanochtend al zo brak... Bedankt, ouwe dibbes![]()
Coen en Gerard gaan die plaat in ieders geval niet draaien te lezen aan hun twitter berichtenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef alors het volgende:
Claudia gaat straks de nieuwe Lucky Fonz draaien![]()
![]()
Dat is slecht nieuws!!! Vroeg me al af waar Brennel wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, Brennels laptop is nu trouwens echt helemaal overleden, dus ze kan niet meer online komen de komende tijd...
Ja...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws!!! Vroeg me al af waar Brennel was
Is ze morgen jarig? kan ze dus niet eens onze felicitaties zien ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja...
Morgen is ze jarig, maar een nieuwe laptop is toch wel een erg groot cadeau...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |