Heeeeeeeel veel succes!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik begin der maandag aan, iets minder lang dus
dank, ik kan het wel gebruikenquote:
Dat kan. Maar mijn vriendje en ik hebben veel te veel lol samen om elkaar gedag te zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk
Ik had al lang gedag gezegd als vriend denk ik.
dit kunnen ze nog net meenemen voordat de persen draaien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Vier doden bij schietpartij in Enschede'
Moet dan wel heel goed zijn om zoiets te laten lopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar mijn vriendje en ik hebben veel te veel lol samen om elkaar gedag te zeggen
Hèh, wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet dan wel heel goed zijn om zoiets te laten lopen
Niet hypocriet, wel jammer voor je vriendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik deel niet!
Hihi, lekker hypocriet he?
13 mei, blijkbaar een explosief sfeertje op deze datum in Enschede...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Vier doden bij schietpartij in Enschede'
Is uiteraard heel goed, hallo-o, ik ben ik!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat het leuke wat jullie wel heel goed moet zijn, want ik als vriend zou het niet pikken
Ik ben langzaam in slaap aan 't vallenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, Roel nog wakker!
* Jannekje7 vraagt zich af waarom zij zelf nog wakker is...?
Ik ook... maar laat de hond dalijk nog ff uit, kan ik morgen langer uitslapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben langzaam in slaap aan 't vallen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook... maar laat de hond dalijk nog ff uit, kan ik morgen langer uitslapen
Thymen is volgens mij ook NPS, maar ik denk toch dat het iemand anders wordt. Roos misschien? Die nam gister ook al 14-16 van 'm over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef Pino112 het volgende:
Domien heeft twee weken vakantie na morgen vanavond.
Wie vervangt hem normaliter bij DiW?
Ah, fijn dat je veel weet van 3fmquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Thymen is volgens mij ook NPS, maar ik denk toch dat het iemand anders wordt. Roos misschien? Die nam gister ook al 14-16 van 'm over.
Te dom om te schijten, alles en iedereen dat daaraan meewerkt, werkelijk waar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:14 schreef Pino112 het volgende:
Bah, Telegraaf heeft met Ruben gebeld, in zijn ziekenhuisbed![]()
Nu hebben ze weer wat publiciteit![]()
![]()
Televaag![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Te dom om te schijten, alles en iedereen dat daaraan meewerkt, werkelijk waar.En bij dezen scheer ik even graag de boel over 1 kam om straks weer wat genuanceerdere uitspraken te doen maar momenteel wil ik bij iedere Telegraaf-medewerker door de computer speuren en hun hele hebben en houden rechtstreeks op het internet pleuren met naam en toenaam.
Walgelijk idd...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:14 schreef Pino112 het volgende:
Bah, Telegraaf heeft met Ruben gebeld, in zijn ziekenhuisbed![]()
Nu hebben ze weer wat publiciteit![]()
![]()
Televaag![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:49 schreef Sirolf het volgende:
Mooi gesprek tussen Giel en Menno, verslaggever in Libie voor de NOS.
Al krijg ik hier wel een Radio 1-gevoel bij. Lang gesprek! Al moet dat voor nu wel kunnen natuurlijk.
In de trein en bus heb ik iig nogal een weekend-gevoel. DIE RUST! Het is duidelijk te merken dat veel, heel veel mensen vrij zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit soort dingen doet hij dan wel goed, blij dat ik deze ochtend toch weer even 3fm heb aangezwengeld. Zo, en nu ga ik werken, geen idee meer wat voor dag het is maar de kalender zegt vrijdag dus dat is goed nieuws.
![]()
En ik voelde me vanochtend al zo brak... Bedankt, ouwe dibbesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |