quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geen last.fm, geen vriendjes
KeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dacht dat je wegging
![]()
neuj, dat was voor Pino bedoeldquote:
Staat het bier koud? Ik ben net voorbij Abcoude.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Carooooooooooooooooooooooo!
"My only sin is I can't win, oeh I wanna love that manwoman!"
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Carooooooooooooooooooooooo!
"My only sin is I can't win, oeh I wanna love that manwoman!"
Altijd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat het bier koud? Ik ben net voorbij Abcoude.
Jaha, die love ik al!quote:
hoop het niet, gebeurt het zelfde als met A Night like thisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Wat een leuke single dit en dat is maar goed ook want we gaan 'm zeker nog wel 200x horen
Zou het de nieuwe Megahit zijn? kans is aanwezig!
Aaahquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaha, die love ik al!
Maar heb echt twee geweldige dagen gehad met een hele lieve dame
En nu mis ik dr...
Dat blijkt nu jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit toch.
je klinkt verliefd, dat je vriend dit maar niet leestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Awww... de nieuwe tweet/www van die lieve dame:
"weer thuis na een paar heerlijke dagen vol met rose, chocola, hofdansen, pony's en mountainbikers, twix, knuffels, nog meer lekker eten en vooral heel goed gezelschap"
hoezo niet? hoe meer zielen hoe meer vreugde!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je klinkt verliefd, dat je vriend dit maar niet leest![]()
![]()
Hahaha, ik ben echt 'tot over mn oren' op haar geweest!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
die hoopt zeker dat ie mee mag doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben echt 'tot over mn oren' op haar geweest!
Nu ist wel een heel eind afgezakt, maar kvind dr nog steeds heel erg bijzonder inderdaad!
En mn vriend weet dat ik dr leuker dan leuk vind hoor
Die vriend profiteert er alleen maar van mag ik hopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik maar 1 uur aan mijn examen (engels) heb gewerkt.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vriend profiteert er alleen maar van mag ik hopen
Ik deel niet!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo niet? hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Hij hoopt een heleboel ja, hij vindt haar ook best mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die hoopt zeker dat ie mee mag doen![]()
(tis laat, geen zin om eromheen te draaien
)
Best wel eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik deel niet!
Hihi, lekker hypocriet he?
ik begin der maandag aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Even over de radio...
... eindexamens! Voelt alweer zoooo lang geleden..!
quote:4 Doden bij schietpartij in wijk Boswinke Enschede.
heftig,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/LucienBaard/status/13939103694
[..]
Yup, kan ook niks vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:57 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
heftig,
ben ff aan het zoeken maar nog zeer weinig bekend
Heeeeeeeel veel succes!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik begin der maandag aan, iets minder lang dus
dank, ik kan het wel gebruikenquote:
Dat kan. Maar mijn vriendje en ik hebben veel te veel lol samen om elkaar gedag te zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk
Ik had al lang gedag gezegd als vriend denk ik.
dit kunnen ze nog net meenemen voordat de persen draaien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Vier doden bij schietpartij in Enschede'
Moet dan wel heel goed zijn om zoiets te laten lopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar mijn vriendje en ik hebben veel te veel lol samen om elkaar gedag te zeggen
Hèh, wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet dan wel heel goed zijn om zoiets te laten lopen
Niet hypocriet, wel jammer voor je vriendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik deel niet!
Hihi, lekker hypocriet he?
13 mei, blijkbaar een explosief sfeertje op deze datum in Enschede...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Vier doden bij schietpartij in Enschede'
Is uiteraard heel goed, hallo-o, ik ben ik!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat het leuke wat jullie wel heel goed moet zijn, want ik als vriend zou het niet pikken
Ik ben langzaam in slaap aan 't vallenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, Roel nog wakker!
* Jannekje7 vraagt zich af waarom zij zelf nog wakker is...?
Ik ook... maar laat de hond dalijk nog ff uit, kan ik morgen langer uitslapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben langzaam in slaap aan 't vallen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook... maar laat de hond dalijk nog ff uit, kan ik morgen langer uitslapen
Thymen is volgens mij ook NPS, maar ik denk toch dat het iemand anders wordt. Roos misschien? Die nam gister ook al 14-16 van 'm over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef Pino112 het volgende:
Domien heeft twee weken vakantie na morgen vanavond.
Wie vervangt hem normaliter bij DiW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |