wat sei ik nou, ik hef piene in mien reet van het sitten op e burostoelequote:Op zaterdag 15 mei 2010 04:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Of even op 'e buuk ligge ju.
Of hestou....
AS'T IN LIWWADDEN GEBOREN BIST DAN KEST 'T WEL SKUDDEquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
;t is nooit wat weest, en t sil nooit wat wurde!
Nee jong, ik kom niet buiten, ik heb een mooiboy in huis straks!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:25 schreef justmattie het volgende:
MOOI WEER IN LIWWADDEN MENSEN, ALLEMAAL HET TERRAS OP GENOOOOOOOOOOOOOT
Boring.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Oldtimerelfstedentocht vandaag.
Zo te horen.
Die kan ook naar het terras toequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jong, ik kom niet buiten, ik heb een mooiboy in huis straks!
Moeten we bij jou op het terras komen dan?quote:
Ik weet nog niet eens of ik naar de stad ga vanmiddagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten we bij jou op het terras komen dan?
Dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat Ez en ik weinig buitenkomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik naar de stad ga vanmiddag
Bedankt voor het delen van jullie wilde plannen voor vandaagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat Ez en ik weinig buitenkomen
Wilde plannen? M;n vader is jarig ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van jullie wilde plannen voor vandaag
Vandaar de Grand Presige voor hemquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wilde plannen? M;n vader is jarig ja.
Jep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |