Ze had die telefoon redelijk vaak vast jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Deed zij dat bij jou ook steeds, maar dan om die SMS'jes van d'r vent te beantwoorden?
Bestaat die nu nog, of hest alle auto's aan puun reden en is ie nu failliet?quote:
ik ben een begenadigd chauffeur juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bestaat die nu nog, of hest alle auto's aan puun reden en is ie nu failliet?
Trusten juh, datst een goeie nachtrust draaien magst.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:28 schreef NoBody122 het volgende:
Ik oek, maar dat wurd dan oek van my verwacht...
Tiid om te gaan slapen, ménse:
[ afbeelding ]
hoesu nou weer dan, hest die dikke reet van die deur 'n olifant utboort ofsuquote:
Ah ju,quote:
waarvoor?quote:
Dan must even staan ju.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 04:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
waarvoor?
moe en last van de kont van het zitten, nee niet echt
Of even op 'e buuk ligge ju.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 04:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
waarvoor?
moe en last van de kont van het zitten, nee niet echt
wat sei ik nou, ik hef piene in mien reet van het sitten op e burostoelequote:Op zaterdag 15 mei 2010 04:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Of even op 'e buuk ligge ju.
Of hestou....
AS'T IN LIWWADDEN GEBOREN BIST DAN KEST 'T WEL SKUDDEquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
;t is nooit wat weest, en t sil nooit wat wurde!
Nee jong, ik kom niet buiten, ik heb een mooiboy in huis straks!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:25 schreef justmattie het volgende:
MOOI WEER IN LIWWADDEN MENSEN, ALLEMAAL HET TERRAS OP GENOOOOOOOOOOOOOT
Boring.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Oldtimerelfstedentocht vandaag.
Zo te horen.
Die kan ook naar het terras toequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jong, ik kom niet buiten, ik heb een mooiboy in huis straks!
Moeten we bij jou op het terras komen dan?quote:
Ik weet nog niet eens of ik naar de stad ga vanmiddagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten we bij jou op het terras komen dan?
Dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat Ez en ik weinig buitenkomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik naar de stad ga vanmiddag
Bedankt voor het delen van jullie wilde plannen voor vandaagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat Ez en ik weinig buitenkomen
Wilde plannen? M;n vader is jarig ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van jullie wilde plannen voor vandaag
Vandaar de Grand Presige voor hemquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wilde plannen? M;n vader is jarig ja.
Jep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |