Schandalig hoe Ruben de goede naam van de Telegraaf door het slijk gehaald heeft.quote:
Zelden, ik heb echt nog nooit iemand bij hem over de vloer gezien of hem op stap zien gaan. Bier drinkt hij alleen van mij of andere huisgenoten, als het maar gratis isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat ee faalhuisgenootDrinkt ook geen bier zeker
Het is De Telegraafquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Schandalig hoe Ruben de goede naam van de Telegraaf door het slijk gehaald heeft.
Je hebt 'm toch niet zelf uitgekozen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:49 schreef neen het volgende:
[..]
Zelden, ik heb echt nog nooit iemand bij hem over de vloer gezien of hem op stap zien gaan. Bier drinkt hij alleen van mij of andere huisgenoten, als het maar gratis is
Kutpauper
Ik ben de laatste die er is komen wonenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch niet zelf uitgekozen?
En toch hesto de halve sokjes aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:53 schreef neen het volgende:
En dekken natuurlijk, niet tafeldekken, maar wel op de tafel dekken.
Tijd voor democratie. Schop die nerd eruit en neem een blonde in het huis dan die aan de c.v. voldoetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:52 schreef neen het volgende:
Ik had sowieso geen vent uitgekozen, een of ander blond wijf met dikke tieten die goed kan schoonmaken en koken.
Of een die aan de CV hangt voor een ogenskienlik goeie pesisie, weest welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor democratie. Schop die nerd eruit en neem een blonde in het huis dan die aan de c.v. voldoet
Het is toch niet teveel gevraagdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor democratie. Schop die nerd eruit en neem een blonde in het huis dan die aan de c.v. voldoet
Dronk die ook al je bier opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:58 schreef Ensaf het volgende:
De autist, niet de blonde met dikke tieten.
Hij dronk geen bier.quote:
neequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:06 schreef Ensaf het volgende:
Topic is bijna vol!
Voelen jullie dan ook altijd die vlinders in je buik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |