Terraplus en de mcquote:
Ez heeft de Oldehove geswaffeld, nu staat ie weer recht!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:26 schreef justmattie het volgende:
Wauwheb je 'm de Oldehove nog laten zien
Da's de Power fan 'e Jouwer!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was vandaag bij de Mac op e Jouwer, twee Mackrokets gescoord weest wel.
MacKroket is best lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was vandaag bij de Mac op e Jouwer, twee Mackrokets gescoord weest wel.
Je bent een held met een Mackroket of je bent het niet!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
MacKroket is best lekker
Nu heb ik zin in mackroket
Je bent geen held met een Mackroketquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een held met een Mackroket of je bent het niet!
Dat is overdreven...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een held met een Mackroket of je bent het niet!
Held op sokken jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dau bist een held, ok sonder mackroket
Echt wel! Kijk maar in mn foboquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:39 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen held. Ondanks je mc kroket
Iddquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dau bist een held, ok sonder mackroket
Draag ik alleen in de zomer met witte zomersneakers. Jeweetsquote:
Hest 'm dan wel 's sien vliegen dan, su over de Hemrik henequote:
Ik had vandaag, rasoptimist als ik ben, een korte broek aan. Dan mut je dus geen hoge sokken aan weest wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Draag ik alleen in de zomer met witte zomersneakers. Jeweets
Is toch anders.quote:
Wat ee faalhuisgenootquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Ik had vandaag, rasoptimist als ik ben, een korte broek aan. Dan mut je dus geen hoge sokken aan weest wel.
Mijn huisgenoot heeft ook witte sneakers. Hij is er eentje hoor, een autistische homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |