Dat, en vooral hoge sokken. Anders gaan je laarsen je in je kuiten snijden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef Metalfrost het volgende:
Grijze sokken. Of iets dat 'ademt'
anders krijg je van die enorme zweetpoten na een dag werken
nou zo maar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Countess het volgende:
Waarom ineens rubberlaarzen, 2 x op deze pijler?
Wacht even.... Rob Verlinden undercover????![]()
neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef tuinman10 het volgende:
[..]
dat zijn hoge sokken zakken die niet af in je rubberlaarzen ?
cashmere is dikke wol, dat zijn hele dikke sokken om die in rubberlaarzen te dragen ik weet niet of dat wel lekker loopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef kwahgib het volgende:
Cashmere sokken ademen het beste. Maar of je die wil gebruiken in je laarzen?
Cashmere is juist hele fijne wol, die ontzettend dun geweven kan worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef tuinman10 het volgende:
[..]
cashmere is dikke wol, dat zijn hele dikke sokken om die in rubberlaarzen te dragen ik weet niet of dat wel lekker loopt.
maar jeukt het en kriebelt het niet aan je voeten en benen ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Cashmere is juist hele fijne wol, die ontzettend dun geweven kan worden.
Nee cashmere is extreem zacht, en daardoor ook extreem duur.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:48 schreef tuinman10 het volgende:
[..]
maar jeukt het en kriebelt het niet aan je voeten en benen ?
ik hou het liever bij wat goedkopere sokken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Nee cashmere is extreem zacht, en daardoor ook extreem duur.
ik denk dat ik dat ook maar ga doen, bedankt voor het adviesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef ad0rable het volgende:
'cashmere' is gewoon kasjmier in het nederlands. en ik zou idd mijn centjes in de zak houden voor normale skisokken van de hema, want die zijn echt heel fijn.
ik vind het helemaal niet dom klinken, het gaat er om wat zijn goede sokken om in rubberlaarzen te dragen jij adviseert badstof sokken en dat ga ik uit proberen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Badstof sokken
Klinkt dom, maar houdt je voeten droog. Geitenwollen sokken zou ik zelf niet voor kiezen
ik heb badstoffen sokken uit getest in mijn rubberlaarzen maar dat houd de voeten wel droog ,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Badstof sokken
Klinkt dom, maar houdt je voeten droog. Geitenwollen sokken zou ik zelf niet voor kiezen
Okee, leuk dat je het iig hebt geprobeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef tuinman10 het volgende:
[..]
ik heb badstoffen sokken uit getest in mijn rubberlaarzen maar dat houd de voeten wel droog ,
maar het gaat na een tijdje wel jeuken en kriebelen.
ik werk in de nattigheid en blubber, met schoenen aan krijg ik natte voeten,quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Okee, leuk dat je het iig hebt geprobeerd
Sowieso ziin rubberlaarzen geen geweldige schoenen, werk je echt in nattigheid?
Anders kun je misschien beter oude stevige schoenen aandoen, kun je er ook alle soorten sokken in doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |