abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81394659
Wellicht een rare vraag, maar toch. Ik heb een T-Mobile abonnement, welke bij verlenging is omgezet van een flex naar de iPhone variant.

De laatste maanden ben ik steeds vaker in het buitenland of moet ik 0900 nummers bellen. Bij flex gaat dat allemaal, ook het mobiel internet, uit de bundel. Omdat de flex variant alleen nog voor bestaande abonnementen blijft bestaan, mag ik niet meer switchen.

Daarom zoek ik iemand waarvan ik het flex abonnement kan overnemen, liefst simonly en niet al te lange looptijd meer. Uiteraard betaal ik de kosten die behoren bij de contractovername.
pi_81397684
Gaat de Flex er echt uit? Damn, was voor mij ook de reden om voor T-Mobile te gaan. Lekker gebruiken voor SMSUSENET xD. Maar heb je nog je Iphone abo?
Doei
pi_81399210
Ik heb nog een iPhone abonnement, maar deze loopt in september af.

Flex abonnementen zijn niet meer nieuw af te sluiten, alleen bestaande flex-abonnementen kunnen nog met het flex tariefplan verlengd worden. Omzetten van relax/iPhone naar flex is volgens de klantenservice ook niet meer mogelijk.
pi_81399652
Hmm, oke. Ik heb namelijk wel interesse in je Iphone abo. Ik heb een iphone die door het upgraden niet meer simlock vrij is en nu dus eigenlijk onbruikbaar is. Ik heb dus een iphone t-mobile abo nodig om mijn iphone weer te kunnen gebruiken. Zou ik je iphone abo kunnen overnemen? Ik denk dat ik dan wel Flex abo wel wil "ruilen". Het is een Flex 45 met web'n'walk plus en sms verdubbelaar. Abo kost ¤42,50 per maand en loopt tot 5 januari 2011.

Zou je ook wat meer info over jou iphone abo kunnen geven?
Prijs per maand, belminuten/sms'jes,tot wanneer hij precies loopt etc.
Doei
pi_81400000
Ruilen Wil ik niet en is geen mogelijkheid voor mij, want dan ben ik mijn errug makkelijk nummer kwijt. Helaas ...
pi_81400115
Even als aanvullende vraag: gezien de prijs van ¤42,50 per maand neem ik aan dat je een flex 45 simonly abonnement hebt?
pi_81400473
Tja, dan houdt het voor mij ook op. Mijn nummer wil ik overigens ook niet snel kwijt vanwege dezelfde reden . Begint met 06555

En nee, het is gewone FLex. De reden dat de abonnementprijs met extra's toch lager is dan het tegoed dat je krijgt, is omdat er anderhalf jaar geleden een actie was waar je bij je relax abo gratis 2 jaar web'n'walk internetabo erbij en 5 euro korting per maand op de gehele looptijd krijgt. Ik ben niet veel later geswitcht van relax naar flex maar op de een of ander manier bleef de 5 euro korting per maand en gratis internet bestaan. Vond ik prima natuurlijk .

Dus Flex 45: 45,-
I'net abo: gratis
5 euro korting: -5,-
sms verdubbelaar: 2,50

Vandaar 42,50
Doei
pi_81467746
Kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: