quote:
Simpele oplossing: gewoon niet doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Twee dagen twitter bijlezen... #waarom?
Als ik alles moet gaan terug lezen na 2 dagen afwezigheid, ben ik wat langer dan 2 dagen bezig, geloof ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Simpele oplossing: gewoon niet doen.
* Sirolf leest eigenlijk zelden meer dan 20 tweets na een tijdje afwezig te zijn geweest.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Sirolf het volgende:
Rudy noemt zichzelf dus weleens de Jezus van 3FM?
als iemand het doet, dan hij maarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Sirolf het volgende:
Rudy noemt zichzelf dus weleens de Jezus van 3FM?
Maar ik follow maar 44 mensen, en Eliza en jij zijn met STIP mijn meest actieve twitteraarsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik alles moet gaan terug lezen na 2 dagen afwezigheid, ben ik wat langer dan 2 dagen bezig, geloof ik.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar ik follow maar 44 mensen, en Eliza en jij zijn met STIP mijn meest actieve twitteraars
volg er 16, wel zo prettigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar ik follow maar 44 mensen, en Eliza en jij zijn met STIP mijn meest actieve twitteraars
Hmm, wat is je twitter account?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volg er 16, wel zo prettiglekker overzichtelijk en volg ook alleen mensen die me interessen voor eventuele concertdata/cdreleases info
tenzij je binnenkort een concert geeft, zeg ik het lekker nietquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tenzij je binnenkort een concert geeft, zeg ik het lekker niet![]()
zelf schrijf ik nooit iets dus veel heb je der niet aan
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Of een jaar minder ver er van af
.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet nee
![]()
Ik gaat ook pitten, over 7uur er weer uit
tot later allebeiquote:
geen last.fm, geen vriendjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |