quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Over hoe je denkt dat de hemel eruitziet...
Ja ik vind Wham echt toffff volgens mij veel meer mensen maar die schamen zich er voor. Last Christmas is ook zooooooo geweldigquote:
Club Tropica is gruwelijk iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vind Wham echt toffff volgens mij veel meer mensen maar die schamen zich er voor. Last Christmas is ook zooooooo geweldigClub Tropicana
![]()
![]()
Hoeveel mensen zouden daar niet tientallen euro's voor overhebben tijdens SRquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Club Tropica is gruwelijk idd. Last Christmas kan ik niet horen (veel te vaak gehoord).
En de invitation code?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het moment wel ja. De beste manier is om een proxy te gebruiken uit 1 van de deelnemende landen (behalve de UK, want die heeft een aanmeld-stop) en je daarmee aan te melden.
Maar 't komt later deze maand beschikbaar in NL, is de planning.
Denk best veel mensenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden daar niet tientallen euro's voor overhebben tijdens SR
Aldus de man met David Hasselhoff icon....quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt zo'n gruwelijke pesthekel aan George Michael
The Hoff is cultquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Aldus de man met David Hasselhoff icon....
Wham is ook cultquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
The Hoff is cult![]()
George Michael heeft Careless Whisper en Last Christmass op zijn geweten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook allemaal vreselijk, maar de 2 door mij genoemde springen er wel uit met Father figure als goede outsiderquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wham is ook cult
En hij heeft ook nog FaithI Want Your Sex
Freedom
Dont Let the Sun
![]()
Fastlove, Jesus to a child etc
ToP! beetje erg kort alleen.. juist het 4e kwart was het een gekkenhuis, maar daar hebben ze helaas weinig van laten zien. Naja, valt me mee dat de NOS er bij was. Meestal vinden ze Grunn te ver wegquote:
Ik kom eraan!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:03 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is weer alleen en vindt er niks aan!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:03 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is weer alleen en vindt er niks aan!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, jullie durven toch niet, wat dat betreft zijn FOK'ers best watjes hoor!
Naja, ik heb geen zin om van Zwolle naar jou toe te gaan op dit tijdstipquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, jullie durven toch niet, wat dat betreft zijn FOK'ers best watjes hoor!
Rheden, bij Arnhemquote:
Tsssk, heb je dat niet eens voor mij over?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, ik heb geen zin om van Zwolle naar jou toe te gaan op dit tijdstip.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik stap nu op mijn fiets vanuit Amsterdam
ligt eraan, et is misschien best geinig als er hier meegedaan word, maar om er naar te luisteren, neequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Hebben jullie ook echt allemaal een hekel aan die stellingen?
Ik vind dat nog best grappig vaak..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |