Toen ik erachter kwam had ik geen zin meer om de spiegelingen weg te halenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef HaJee het volgende:
Nummer 2 gekozen.
Nummer 1 is ook wel leuk maar ik zie nog op twee plaatsen een vrouw weerspiegeld in de pianoWel grappig : Rogier van OTTERloo, bekende pianist/muziekmaker.
Als het plaatje er in zit, je kan zien wat het moet voorstellen en je denkt ermee te winnen, mag het denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Driepink het volgende:
zyn groep 1 paint skills ook toegestaan ?:$
oke oke, ik ga mijn best doenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:07 schreef ry4life het volgende:
[..]
Als het plaatje er in zit, je kan zien wat het moet voorstellen en je denkt ermee te winnen, mag het denk ik
..
De winnaar mag nu een plaatje posten of zeggen dat anderen het mogen doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:
hoelang duurt het normaal gesproken voor er weer een nieuwe komt ?
Zou beter zijn als'ie de weerspiegeling ook had meegenomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja, alsnog gestemd op 1. Had de ronde gemist, die had ik ook in m'n hoofd. Goed uitgevoerd, met strik en al.
Dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef frank010 het volgende:
[..]
Zou beter zijn als'ie de weerspiegeling ook had meegenomen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ?
ps: ik houd van vuvuzela's
Toch 42 delenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Driepink het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit vroeger actief was moet ik zeggen..
oh enne.. t-t-t-t-t-triplleeeee post
Vroegah , ( pinkt even een nostalgisch traantje weg ) , was er min of meer een vaste club. Maarja , ze worden zo snel oud he, * snif snif *quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Driepink het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit vroeger actief was moet ik zeggen..
oh enne.. t-t-t-t-t-triplleeeee post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |