abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 mei 2000 @ 02:58:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265328
Onderstaande mail kreeg zoonlief in zijn mailbox.

------ big Bart\'s Nieuwsbrief ------ Editie: 23 mei 2000 ------
Bezoek Bart\'s site op http://www.big-bart.nl ------


Hoi Ximon,

Hoewel het langer heeft geduurd dan we hadden beloofd, kan ik nu dan echt
de officiële opening en vernieuwing van de big Bart Website aan jullie
doorgeven. Voortaan zal iedereen op de hoogte worden gehouden van wat er de
komende tijd gaat gebeuren op het big Bart gebied, want stil zitten ga ik
allerminst.

In ieder geval kun je me inmiddels horen op radio 3, als hulp DJ van Rob
Stenders en Fred Siebelink, ook zal ik op de site nog een reisverslag van
Zimbabwe neerzetten en is het de bedoeling dat je om de zoveel tijd iets
kunt winnen. Want wat is het bezoeken van een site nou waard als je nix
kunt winnen hè! Van het winnen hoor je via de volgende edities van deze
nieuwsbrief binnenkort meer.

Wil je een keer met me chatten? Volgende week krijg je op woensdag 31 mei
de kans! We openen die avond een chatroom op big-bart.nl, waar ik tussen
20.00 en 22.00 met jullie zal chatten. Daarna zal de chatroom blijven
bestaan, zodat je voor chatten voortaan ook op big-bart.nl terecht kunt!

Oké dan, er gaat dus wel wat veranderen en ik heb ook eindelijk m\'n eigen
leven weer een beetje op het rechte spoor, dus nu kan ik eindelijk eens een
beetje gaan genieten van alles wat er is gebeurd.

Klik hier om direct naar mijn vernieuwde site te gaan: http://www.big-bart.nl

Doei, Doei!!

Bartje

  woensdag 24 mei 2000 @ 03:00:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265329
* Quenda® heeft net de site bezocht en het ziet er prima verzorgd en zeer overzichtelijk uit.

quote:

Big Bart maakt 106 dagen na Big Brother de balans op

De eerste twee weken van deze nieuwe eeuw zat m’n hoofd voornamelijk vol met een beperkt aantal zaken die m’n volledige hersencapaciteit opslokten. Onder andere, in willekeurige volgorde:
-Hoe hou ik contact met Sabine?
-Hoe zorg ik ervoor dat m’n ouders geen last van me hebben (ik woon immers nog thuis)?
-Hoe hou ik het vol om continu hetzelfde te blijven zeggen in interviews?
-Hoe HOU IK HET VOL!!!!
Het is namelijk zo, een bekende Nederlander word je meestal na a) jarenlang presteren op sportief gebied, b) jarenlang wanprestaties leveren op politiek gebied, of c) regelmatig met je hoofd in diverse tv-programma’s te zijn verschenen. De normale gang van zaken bij bekend worden is dat je daar rustig aan kunt wennen. Maar bij Big Brother ligt dat compleet anders. Van mijn collega-BB’ers heb ik meerdere malen gehoord dat ze zich rot waren geschrokken van alle publicaties over zichzelf waarmee ze geconfronteerd werden na hun exit uit het programma. Er is nogal wat over ons geschreven, dus iedere week was het weer feest als de roddelbladen in de winkels en bij tankstations lagen. Gezien het feit dat ik na Big Brother bewust weinig interviews gaf en ook niet erg regelmatig met mijn hoofd op tv verscheen, schreven de bedenkelijke bladen dat er weinig over me te schrijven viel, om vervolgens terug te vallen op oude thema’s als: ‘Hij weet het nog niet met Sabine’, ‘Hij is terug uit Zwitserland’, ‘Hij gaat inderdaad 15.000 gulden aan Ruud en Willem geven’ en ‘Hij gaat een bedrijf in Outdoor Activities opstarten met z’n manager.’ Vooral om die laatste zin kan ik hartelijk lachen. Het idee om met Gabriël (mijn ‘manager’) een bedrijf op te starten bestond al lang vóór Big Brother. Het is vooral een vijfjarenplan dat goed aansluit bij wat ik de afgelopen vijf jaar ook al heb gedaan. Wat dat dan was? In een notendop: veel sporten, veel in de natuur zijn, en vooral veel lol hebben in wat je doet. Dat kan ik goed, en daar wil ik dus ook best m’n beroep van proberen te maken.


Het vervolg valt allemaal op zijn site te lezen, hij schrijft lekker moet ik toegeven.Prima Knul die Bart(je)



[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 24 Mei 2000).]

pi_265330
quote:
Wil je een keer met me chatten? Volgende week krijg je op woensdag 31 mei
de kans!

Wow zeg, helemaal te mad, daar zit ik nou me hele leven op te wachten, op die kans! O, helemaal te gek gaaf. Daar gaat me nachtrust, ik popel helemaal.

Jij bent de zon en ik ben de zee,
die tering deun zit vast en ik zit er mooi mee.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 24 mei 2000 @ 03:09:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265331
Nah Borgia, Ximon is 14 en heeft ook met Paul van Loon gechat n.a.v een soortgelijk mailtje....(was trouwens een regelrechte afgang voor Paul van Loon, er zat een live stream bij, en Paultje typte mogelijk nog beroerder als ik)
De kids typten razendsnel, en je hoorde Paultje telkens mopperen als er weer een kind kwaad werd omdat zijn vraag genegeerd werd....was een leuk uurtje hoor, samen met zoonlief Paultje pesten met moeilijke vragen
pi_265332
"Big Bart maakt 106 dagen na Big Brother de balans op" is het artikel dat tegelijk met het beruchte interview met Seki in de Nieuwe Revu stond. Toch alweer een maand oud.

Volgende week woensdag, 31 mei: chatten met BBBart of kijken hoe Nederland Tessa de Bus uitkotst. Lekker gepland, Bart.

  woensdag 24 mei 2000 @ 12:23:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265333
Denk niet dat bart daar bij stilstaat Sorrow, aangezien Bart niet echt intresse heeft in al het gedoe rond de commercieele zenders
  woensdag 24 mei 2000 @ 13:25:00 #7
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_265334
quote:
op 05-24-2000 om 03:03 AM schreef Borgia het volgende:

Jij bent de zon en ik ben de zee,
die tering deun zit vast en ik zit er mooi mee.


bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_265335
Als wij ons al zo aan de bus ergeren zal hij wel helemaal niet kijken. Al hoewel hij er vast mee in aanraking komt bij 3 FM, daar worden toch regelmatig grapjes gemaakt over de bus? Door Stenders en Siebeling volgens mij in ieder geval wel en daar werkt Big-Bart toch samen mee. Misschien doet hij het wel expres of misschien wist hij dat toen nog niet aangezien die datum van de bus pas maandag bekend is geworden.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')