abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81387707
Hallo,

Mijn naam is Evelyn en ik volg een opleiding tot professioneel counsellor aan de Academie voor Counselling & Coaching in Nederland.

Om hierbij praktische ervaring in gesprekstechnieken en counsellingvaardigheden te verzamelen, zoek ik mensen die gratis gecounseld willen worden.

Als je een probleem ervaart, in een situatie zit waar je zelf niet goed uitkomt of je wil iets veranderen in je leven dan help ik je graag om alles opnieuw op een rijtje te zetten en om de draad opnieuw op te pakken.

Als je interesse hebt voor mijn aanbod kan je steeds met mij contact opnemen via email: evelynopreis@yahoo.com. Ik antwoord je zo snel mogelijk om een afspraak te maken. Je aanvraag en alle informatie die je verstrekt wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

Ik ben 29 jaar en heb reeds een master in psychologie. Meer informatie over mijzelf en wat counsellen precies inhoudt stuur ik je graag per email toe. Dan kan je nog steeds beslissen of je wil meewerken.

Alvast hartelijk bedankt!
Evelyn
Ps: Skype kun je gratis, snel en eenvoudig downloaden via internet.
  Redactie Frontpage donderdag 13 mei 2010 @ 18:20:03 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_81387986
quote:
Academie voor Counselling & Coaching

Cursustoko die zich 'academie noemt'
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_81388100
Allemaal leuk en aardig, maar hier is V&A niet voor bedoeld.
Zou je iets als dit elders op het forum willen plaatsen, dan moet je eerst toestemming vragen via forum@fok.nl.

Dit topic gaat dicht.
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')