ja echt! de koelkast stond uitquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:42 schreef trovey het volgende:
Het is bedorvenmet een v dus i.p.v. een f.
bedrofenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en ik word ziek dus ik heb wel belangrijkere dingen aan me kop ja!!
Het is ook weer niet zo dat bedorven kaas direct de hersenen aantast.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Slikken is altijd goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:40 schreef Viswijfje het volgende:
...iets slikken...
nee maar t was mozerella en hij was een beetje geelquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Chances het volgende:
Uhm zat er schimmel op? Want kaas hoeft niet persé in de koelkast.
Voor zo'n fout mag je ziek wordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat er wat aan de hand is hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar t was mozerella en hij was een beetje geel
Maak je niet druk,je lichaam gooit het er vanzelf uit als het echt bedorVen is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar t was mozerella en hij was een beetje geel
Wat eruit is kan je niet meer ziek maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:47 schreef Viswijfje het volgende:
word ik dan niet meer ziek? want ik vind zomaar kotsen ook niet leuk (nou)
Als je 'bedorven' niet eens correct kunt schrijven, dan zijn je hersenen al aangetast door die kaas. Laat de rest dan ook maar gewoon wegrotten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kan kaas echt in je herses of zit je me te fucken???quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef mazeind het volgende:
[..]
Als je 'bedorven' niet eens correct kunt schrijven, dan zijn je hersenen al aangetast door die kaas. Laat de rest dan ook maar gewoon wegrotten.
Bedoel je hersenen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kan kaas echt in je herses of zit je me te fucken???
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kan kaas echt in je herses of zit je me te fucken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |