Roda JCquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:36 schreef Urquhart het volgende:
ADO Den Haag, Ajax, AZ, Feyenoord, PSV, SC Heerenveen, FC Groningen, NAC Breda, NEC, FC Utrecht, FC Volendam, Sparta Rotterdam, Go Ahead Eagles, FC Twente, De Graafschap, Roda JC, Vitesse, Cambuur Leeuwarden
Dat zou mijn ideale eredivisie zijn
Dan liever Mvv erbij iddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda JCHet gezwel van het zuiden.
En dan een club als Vitesse erbij
Dan nog, ze speelden wel op het miljoenenbal, zijn drie keer Nederlands kampioen geworden en hebben twee keer de beker gewonnen. En dan pretendeer jij dat ze saai en nietszeggend zijn. Alsof men voetbal gaat kijken om een leuk publiek te zien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed argument
De supporters zijn kut en dat clubje straalt gewoon helemaal niks uit. Kunnen ze 100x in de CL gespeeld hebben
In de jaren '50 een keer kampioen en in de jaren '60 een keer bekerwinnaar, nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dan nog, ze speelden wel op het miljoenenbal, zijn drie keer Nederlands kampioen geworden en hebben twee keer de beker gewonnen. En dan pretendeer jij dat ze saai en nietszeggend zijn. Alsof men voetbal gaat kijken om een leuk publiek te zien.
Jij geeft geen argumenten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In de jaren '50 een keer kampioen en in de jaren '60 een keer bekerwinnaar, nou
Die hele club straalt gewoon 1 en al saaiheid uit.
Nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef tmffirework het volgende:
TS ga je nog antwoord geven op mijn vraag of jij die kutmongool bent die dit ook op Tilbo heeft gepost?
Want jij geeft wel argumenten? Ik vind ze gewoon saai, dat heeft niks te maken met of ze 50 jaar geleden kampioen zijn geworden en 10 jaar geleden CL speelden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Jij geeft geen argumenten.
En hun historie is dus mooi, en in deze eeuw hebben ze nog CL gespeeld, dus heel lang geleden is dat niet
Ik vind ze gewoon saai. Neem nou de trainers van de afgelopen jaren. Altijd kleurloze mensen als Arno Pijpers, Andries Jonker en Fons Groenendijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:46 schreef Aalbers het volgende:
Jij vind ze saai omdat...?
Ik geef met argumenten aan dat Willem II weldegelijk een club met historie en prijzen is.
Dit bedoel ik nou met geen argumenten gevenquote:
Wel een hele lijst van bijna tien mensen, waardoor ik het met je eens moet zijn dat Willem II saai is. Elke toffe club heeft ook zijn rotte appelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Neem nou de trainers van de afgelopen jaren. Altijd kleurloze mensen als Arno Pijpers, Andries Jonker en Fons Groenendijk.
En Willem II was ook altijd een schietschijf voor de kutspelers die wij de afgelopen jaren hebben gehadGa maar na, Bruno Basto, Cory Gibbs, Chong-Gug Song... Allemaal troffen ze doel tegen Willem II
Ik heb ook geen argumenten, ze stralen het gewoon uit en daar kan ik niks aan doen. En overigens wel leuk dat die rotte appels elkaar dan steeds opvolgen niet waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:55 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou met geen argumenten geven
[..]
Wel een hele lijst van bijna tien mensen, waardoor ik het met je eens moet zijn dat Willem II saai is. Elke toffe club heeft ook zijn rotte appels
Ulrich van Gobbel ook begonnen bij Willem 2.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon saai. Neem nou de trainers van de afgelopen jaren. Altijd kleurloze mensen als Arno Pijpers, Andries Jonker en Fons Groenendijk.
En Willem II was ook altijd een schietschijf voor de kutspelers die wij de afgelopen jaren hebben gehadGa maar na, Bruno Basto, Cory Gibbs, Chong-Gug Song... Allemaal troffen ze doel tegen Willem II
Dan eindigd de discussie hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen argumenten, ze stralen het gewoon uit en daar kan ik niks aan doen. En overigens wel leuk dat die rotte appels elkaar dan steeds opvolgen niet waar?
Ja, en Jean-Paul van Gastel ook. Maar het is wel mogelijk dat er mensen met uitstraling van Willem II afkomen, alleen de kans is daar wel veel kleiner dan bij andere clubs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:00 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ulrich van Gobbel ook begonnen bij Willem 2.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dan eindigdt de discussie hier.
En ja, fascinerend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wat niet rekt, dat scheurt'
Ie moet'n keer noar het Tukkers op Fok topic komenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:52 schreef GradusJansen het volgende:
Willem 2 failliet dat zou prachtig zijn. Wat een onsfeervolle club is dat zeg.
Groet'n oet twente
Och och, meneer is nog nooit in ons stadion geweest.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:52 schreef GradusJansen het volgende:
Willem 2 failliet dat zou prachtig zijn. Wat een onsfeervolle club is dat zeg.
Groet'n oet twente
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef tmffirework het volgende:
TS ga je nog antwoord geven op mijn vraag of jij die kutmongool bent die dit ook op Tilbo heeft gepost?
Ik wel, en ik vind het een saai stadion.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:16 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Och och, meneer is nog nooit in ons stadion geweest.
Heb je ook geld bijgelegd dan bij de bouw?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:16 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Och och, meneer is nog nooit in ons stadion geweest.
Kom maar een keer naar de Adelaarshorst dan, kun je zien wie er duf is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Veels te veel van dat suffe slome volk erin dus.
Denk je nou echt dat ze de boel niet gaan uitbreiden als ze promoveren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Kingside het volgende:
Ach Go Ahead gaat toch kansloos onderuit zondag.
Sowieso hoort een club met een stadion waar nog geen 8.000 man in kan niet in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |