Ik denk dat niemand deze bijdrage snapt?quote:
ga dan gewoon 5e klasse amateur voetbal kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:44 schreef Inlognaam het volgende:
Nou Feyenoord, Ajax, PSV en de rest van de betaalde voetbalclubs nog. Zodra dat het geval is, gaat het tenminste echt om de sport en niet om de pegels.
Ik heb helemaal niets met voetbalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ga dan gewoon 5e klasse amateur voetbal kijken
Ga iemand anders trollenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand deze bijdrage snapt?
Echt niet, want jij draagt niets bij in dit topic. Op het hele forum niet trouwens.quote:
jullie zijn beide nietszeggend dus bekke dichtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:12 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Echt niet, want jij draagt niets bij in dit topic. Op het hele forum niet trouwens.
ajax zijn een arrogante bioscooppubliekquote:
Ajax heeft domme kakmongoolquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ajax zijn een arrogante bioscooppubliek
ik zegt zijn omdat het een beurs genoteerd bedrijf is.quote:
En dat zeg jij?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jullie zijn beide nietszeggend dus bekke dicht
Ja, want alleen saaie, nietszeggende clubs hebben in de Champions League gespeeldquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso Willem II
De meest saaie, nietszeggende club ooit.
je kant toch lezen?quote:
ik zegt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik zegt zijn omdat het een beurs genoteerd bedrijf is.
om half 3quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:25 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWS
WILLEM II FAILLIET VERKLAARD
NU LIVE OP NEDERLAND 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |