Jij bent zijn kostbaarste bezitquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat zou een optie kunnen zijn, maar ik vraag nooit wat van hem, en zeker niet zoiets kostbaars
wat een verrassing van golfer eejquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent zijn kostbaarste bezit
Ben ik even boven, lees ik dat we naar Truffels gaan
ik kan niet gamen, ben nooit verder gekomen dan tetris en donky kongquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
3 dagen lang alles opnieuw doen voor hem is wel een pré.
samquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
Nog maar een keer onze zielige hond als TVP![]()
Wij moeten ook nog iets verzinnen voor het eten, even vergeten dat de winkels vandaag dicht zitten![]()
Waarom beklimmen mannen bergen en kopen vrouwen aanbiedingen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:36 schreef golfer het volgende:
En nu wil B. persé naar een tuincentrum. Niet omdat we iets nodig hebben, maar gewoon...omdat het kan.
Dus, tot straks.
wij hebben gisteravond heel de tijd spelletjes gespeeld tot diep in de nachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat wij zo eens spelletjes moeten gaan doen.. bordspelletjes dan dus..Heb al tijden een nieuw spel liggen dat we nog nooit gespeeld hebben
Is soms zoooo leuk hequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben gisteravond heel de tijd spelletjes gespeeld tot diep in de nacht
trick trackquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is soms zoooo leuk heWelke spelletjes hebben jullie gedaan?
Wanneer gaan wequote:
Ohja er is nog voetbalquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
lekkere wedstrijd tussen Utrecht en Roda tot nu toe
quote:
Twee clubs waar ik echt helemaal niets mee heb tegen elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
lekkere wedstrijd tussen Utrecht en Roda tot nu toe
Ah, ok.. Dat doen wij eigenlijk nooit.. Meestal iets ingewikkelds of anders yhatzee of Skip-bo als het makkelijk moet..quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
trick trackdat doen we eigenlijk het meeste, anders monopoly, rummikub of pesten
heb er ook niks mee, maar ze spelen erg leuk aanvallend voetbal. Wel leuk om 'objectief' naar een wedstrijd te kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twee clubs waar ik echt helemaal niets mee heb tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |