abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81376767
Omdat ik helaas nog aan een abonnement vast zit en mijn huidige telefoon bij het vuil kan ben ik op zoek naar een simlockvrije iPhone 3GS.

Ik bied ¤350,-

Ik wil de telefoon wel kunnen testen en ik weet hoe het besturingssysteem eruit ziet dus kom maar niet met zon Chinees nep ding aanzetten
... Stone island vriend! ...
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:55:14 #2
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81377062
Tags plus subforum ingesteld.

Hou er wel rekening mee, dat je dus alleen maar een origineel mag kopen hier. Als er een jailbrake op zit, dan ben je niet legaal bezig en sluit ik het topic meteen.

Dus als iemand een simlock vrije aanbiedt, wil ik wel weten hoe die simlock vrij is?

Edit: En offtopic is ook weg!
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:04:09 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81377369
Voor de goede orde: jailbreak is legaal hoor. Hardware- matig of software matig. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt dat het niet legaal is.

Het enigste waar nu (nog) illegaal beschouwd is in de Verenigde Staten. Niet in de omliggende landen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:08:41 #4
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81377528
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Voor de goede orde: jailbreak is legaal hoor. Hardware- matig of software matig. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt dat het niet legaal is.

Het enigste waar nu (nog) illegaal beschouwd is in de Verenigde Staten. Niet in de omliggende landen.
Als jij een Iphone in Nederland haalt, is hij van een T-mobile abbo. Tenzij je hem via een webshop hebt gehaald waar hij meestal uit Belgie is gehaald. Heb je hem van T-mobile en heb je hem niet via T-mobile simlock vrij gemaakt, dan vervalt je garantie zowel via Apple als via T-mobile.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:12:30 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_81377648
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef Dizer het volgende:

[..]

Als jij een Iphone in Nederland haalt, is hij van een T-mobile abbo. Tenzij je hem via een webshop hebt gehaald waar hij meestal uit Belgie is gehaald. Heb je hem van T-mobile en heb je hem niet via T-mobile simlock vrij gemaakt, dan vervalt je garantie zowel via Apple als via T-mobile.
Garantie laten vervallen maakt 't nog niet gelijk illegaal.. Alleen is het voor de verkoper/fabrikant niet gewenst.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:12:53 #6
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_81377664
quote:

[..]

Ik ken twee webshops waar je de iPhone kan krijgen in combinatie met een vodafone abbo, deze iPhones zijn vanuit de fabriek simlockvrij gemaakt, verder heb je de volledige fabrieksgarantie in combinatie met jouw aankoopfactuur.
The truth is relative, pick one that works!
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:13:51 #7
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81377699
quote:

[..]

Ja, maar dan maakt het nog niet illegaal. Ik snap wat je punt is hoor. Als de kopende partij de jailbreak eraf haalt, dan heeft hij of zij weer garantie. Maar dan heb je weer het probleem dat dan de koper bijvoorbeeld de iPhone niet meer kan unlocken d.m.v. een jailbreak sinds de originele simkaart met T-Mobile lock van de verkopende partij nodig is. Het is een beetje complexe situatie.

Maar goed, dit kon ik nog niet echt opmaken uit je post. Ik denk dat je beter had kunnen neer zetten van: "Jailbroken toestellen worden/kunnen hier niet worden aangeboden mits het toestel software-matig unlocked is door T-Mobile en/of Apple)"

Excuses voor het offtopic. Wou dit eventjes ophelderen. Als je het nodig acht, verwijder de posts maar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:14:46 #8
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81377728
Goed prima, illigaal/legaal boeit me niet. Jailbrake wil ik niet hebben hier. Of de telefoon is van T-mobile en via T-mobile simlock vrij gemaakt, of hij komt van een erkende webshop met bon en garantie.

Als TS hier niet mee akkoord gaat, prima. Sluit ik het topic.

En nu graag weer ontopic. Verdere discussies welkom in het Feedback topic
pi_81377922
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef Dizer het volgende:
Goed prima, illigaal/legaal boeit me niet. Jailbrake wil ik niet hebben hier. Of de telefoon is van T-mobile en via T-mobile simlock vrij gemaakt, of hij komt van een erkende webshop met bon en garantie.

Als TS hier niet mee akkoord gaat, prima. Sluit ik het topic.

En nu graag weer ontopic. Verdere discussies welkom in het Feedback topic
Het toestel hoeft niet perse jailbroken te zijn, dus dat is geen probleem
pi_81392734
up
pi_81424028
up ik bied nu 360
pi_81495254
Deze kan dicht, ik staak mijn zoektocht, blijkbaar heb ik er gewoon te weinig voor over Wacht wel op de nieuwe...
  zondag 16 mei 2010 @ 17:21:41 #13
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81495350
Ok prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')