Nee :Squote:
Iedereen aan het meeleven en huilen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
En eigenlijk ook online laten staan omdat dat het enige is wat ik over heb aan herinnering aan hem
Geen foto's, schilderijen of digidingen meer van hem.. **sentimenteel verhaal**
Dus ik had dit online gezet, en toch maar laten staan voor ja, 1 herinnering =]
Terug onderweg naar Eindhoven, waarom zou het daar druk zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de stad in, maar het schijnt heel druk te zijn.
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Terug onderweg naar Eindhoven, waarom zou het daar druk zijn?
ja graagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?
Dan laat ik 'm ff in de huiskamer staan.quote:
Wat een mooie nieuwe grote platte heb jijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?
Ja lief he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een mooie nieuwe grote platte heb jij
Nope. En Here! hebben we niet op de kabel. Even op netflix kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Hey Wondy. heb jij van Awakening of Spring gehoord?
Da's de TV versie van Spring Awakenings blijkbaar, van Here! TV.
http://www.imdb.com/title/tt1332002/
Gaytorrents heeft hemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. En Here! hebben we niet op de kabel. Even op netflix kijken.
Als ik kan netflixen, download ik liever niet. Wel zo netjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaytorrents heeft hem
Zojuist op de ext HD gezet. Vanaaf kijken denk ik.
Soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, alhoewel goed, soms zou ik willen dat ik geen BF hebt. Wat een dramaqueen is het toch soms
quote:
samenwonen in 1 huisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:
Waar zeurt ie dan over?
Ahh. Da's inderdaad een grote stap. En ingewikkeld, wat jullie betreft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |