Nee :Squote:
Iedereen aan het meeleven en huilen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
En eigenlijk ook online laten staan omdat dat het enige is wat ik over heb aan herinnering aan hem
Geen foto's, schilderijen of digidingen meer van hem.. **sentimenteel verhaal**
Dus ik had dit online gezet, en toch maar laten staan voor ja, 1 herinnering =]
Terug onderweg naar Eindhoven, waarom zou het daar druk zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de stad in, maar het schijnt heel druk te zijn.
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Terug onderweg naar Eindhoven, waarom zou het daar druk zijn?
ja graagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?
Dan laat ik 'm ff in de huiskamer staan.quote:
Wat een mooie nieuwe grote platte heb jijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?
Ja lief he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een mooie nieuwe grote platte heb jij
Nope. En Here! hebben we niet op de kabel. Even op netflix kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Hey Wondy. heb jij van Awakening of Spring gehoord?
Da's de TV versie van Spring Awakenings blijkbaar, van Here! TV.
http://www.imdb.com/title/tt1332002/
Gaytorrents heeft hemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. En Here! hebben we niet op de kabel. Even op netflix kijken.
Als ik kan netflixen, download ik liever niet. Wel zo netjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaytorrents heeft hem
Zojuist op de ext HD gezet. Vanaaf kijken denk ik.
Soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, alhoewel goed, soms zou ik willen dat ik geen BF hebt. Wat een dramaqueen is het toch soms
quote:
samenwonen in 1 huisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:
Waar zeurt ie dan over?
Ahh. Da's inderdaad een grote stap. En ingewikkeld, wat jullie betreft.quote:
purserquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh. Da's inderdaad een grote stap. En ingewikkeld, wat jullie betreft.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat we toch helemaal overnieuw gaan beginnen, want misscchien heeft hij wel een beetje gelijk. gelukkig kanhij dit niet lezen
Dat is dat mannelijk voetvolk dat je in het vliegtuig je drankje komt brengen...quote:
Maar dan moet je toch eerst een land vinden waar je allebei wil wonen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat we toch helemaal overnieuw gaan beginnen, want misscchien heeft hij wel een beetje gelijk. gelukkig kanhij dit niet lezen
Pursers kunnen ook vrouwen zijn...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is dat mannelijk voetvolk dat je in het vliegtuig je drankje komt brengen...
Owjaquote:
Ik wil ook, ik wil het ook, Ang3l heeft beloofd dat als ik het koop hij het af en toe wel wil luchten als ik er niet benquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie loft in New York.![]()
Ik wil daar wonen
ja maar hetzelfde denken en willen is soms zooooooooo moeilijk. Hij zegt dat als de ruzie niet snel ophoud dan gaan we naar Monaco verhuizen op een roeibootquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
wordt eens tijd, jullie zijn toch al tig jaren samen
en zoooooo langzaam, als ze bij mij in service waren, dan hadden ze geen baan meer gehadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is dat mannelijk voetvolk dat je in het vliegtuig je drankje komt brengen...
quote:
Nee, ik hou absoluut niet van Sondheimquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanaf 2.35, ik vind loving you misschien wel de mooiste musical ballad die er is, hij ligt er dicht bij mij
Wonderer ben jij eigenlijk een Sondheim fan?
Je hebt blijkbaar meer moeite mee dan hij, hoe komt het?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar hetzelfde denken en willen is soms zooooooooo moeilijk. Hij zegt dat als de ruzie niet snel ophoud dan gaan we naar Monaco verhuizen op een roeiboot
Die trap is echt prachtigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie loft in New York.![]()
Ik wil daar wonen
Ah ja, die heb ik op de PC.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel! Ziet er mooi uit
(Nou ja, na FF XIII is alles lelijk, maar dit valt mee)
Nou nog ff zorgen dat ik gay word
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*tvp voor screenshots*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel! Ziet er mooi uit
(Nou ja, na FF XIII is alles lelijk, maar dit valt mee)
Nou nog ff zorgen dat ik gay word
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging voor die ander, dat diefje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ah ja, die heb ik op de PC.
Jammer dat je Alistair niet in bed kunt kwebbelen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ah ja, die heb ik op de PC.
Jammer dat je Alistair niet in bed kunt kwebbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |