Duitse vriendelijkheidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
zo en de mvrouw in keulen wil ons zeker niet als gast hebben,
ze mikt zo maar de telefoon erop
Ga je weekendje Keulen doen? Heb daar nog voor de Arena gelegen 's nachts voor kaarten voor Madonna in 2001. Was erg gezellig. Twister mee. Goedkope wijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
CSD weekend 3 en 4 juli 2010quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je weekendje Keulen doen? Heb daar nog voor de Arena gelegen 's nachts voor kaarten voor Madonna in 2001. Was erg gezellig. Twister mee. Goedkope wijn.
wat is CSD?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
CSD weekend 3 en 4 juli 2010![]()
ga je mee ?
que?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
moeten we wel in het noorden gaan wonen, en dat is niet zo makkelijk met werk en zo. Waar is het nu eiegenlijk leuk en makkelijk wonen. We dachten zelf natuurlijk aan (omgeving) Utrecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voel een meet bij een Hunnebed in het noorden van het land aankomen
zeg tuttebel, ken je klassiekersquote:
Als je nog even geduld hebt kan je volgens mij wel in kasteel Bolenstein gaan wonen, want volgens mij gaat de huidige eigenaar Dhr J.D. Paarlberg een poosje op kosten van de staat op "vakantie"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moeten we wel in het noorden gaan wonen, en dat is niet zo makkelijk met werk en zo. Waar is het nu eiegenlijk leuk en makkelijk wonen. We dachten zelf natuurlijk aan (omgeving) Utrecht.
beetje te grootquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je nog even geduld hebt kan je volgens mij wel in kasteel Bolenstein gaan wonen, want volgens mij gaat de huidige eigenaar Dhr J.D. Paarlberg een poosje op kosten van de staat op "vakantie"
dacht dat jullie in portugal wouden wonen en nu ineens naar nederland?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moeten we wel in het noorden gaan wonen, en dat is niet zo makkelijk met werk en zo. Waar is het nu eiegenlijk leuk en makkelijk wonen. We dachten zelf natuurlijk aan (omgeving) Utrecht.
Was je boos?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen ik terugbelde herkende ze me wel direct
Jups... strak. Mooie ongelakte houten vloer, donker grijze wanden en plafond, achterwand is 1 grote Abercrombie & Fitch posterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt volgende week ff kijken!
Hippe tent?
Nou voor kinderen.... in het begin misschienquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij kijkt dat ook?Ik vind het echt een leuke serie. Alhoewel het voor kinderen is, mag ik er graag naar kijken. Erg spannend ook.
Mja, gaat wel. Voor de dode halfuurtjes.quote:90210 ben ik afgehaakt na 10 afleveringen, daar vond ik geen reet aan.
Nog een maandjequote:
ah wanneer is de volgende aflevering?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:56 schreef Deceit het volgende:
Mijn soap heeft leuke wendingen lalalalala
In het algemeen. Ik kan niet tegen zijn gebrek aan melodie. Daar krijg ik de kriebels van. Dat zing-praten, bleh.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
E
[..]
in het algemeen niet of specifiek bij dit voorbeeld niet?
Neem een twitteraccountquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:16 schreef Peter het volgende:
@HOMO's Lekker langs het strand gelopen met Des#strand #scheveningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |