Utrecht...en nee, ik ben niet geinteresseerd in fun4two en dat soort gelegenheden... wat voor bardancing bedoel je..en waar?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mwah ik ken wel een bardancing die vrouw gericht is waar voornamelijk (les)bi vrouwen komen of stellen. Mannen alleen komen bijna niet binnen.Welke omgeving woon je?
Kheb het ook totaal niet over fun4two gehadquote:foto Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef agter het volgende:
[..]
Utrecht...en nee, ik ben niet geinteresseerd in fun4two en dat soort gelegenheden... wat voor bardancing bedoel je..en waar?
Ken je ze ook in Utrecht/ Amsterdam (en in A'dam ben ik al veel te lang niet geweest..helemaal uit iedere scene..).quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb het ook totaal niet over fun4two gehad
Maar ik bedoel Club Live in scheveningen.... zo ken ik nog wel een paar tenten in Den Haag/Rotterdam gericht op vrouwen (en nee geen locatie om sex te hebben, gewoon drinken/dansen/kletsen)
Nee sorry, amsterdam ben ik niet bekend, net als in Utrecht..... kan er wel via wat vriendinnen achterkomen maar daar kan ik je pas over 1/2 dagen antwoord op gevenquote:foto Op donderdag 13 mei 2010 00:56 schreef agter het volgende:
[..]
Ken je ze ook in Utrecht/ Amsterdam (en in A'dam ben ik al veel te lang niet geweest..helemaal uit iedere scene..).
Mooi en dank je wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Google zegt: http://www.krijghetvrouwenfeesten.nl/KRIJGTervaringen.html Is dat iets voor je?
Hoe vlakbij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:35 schreef TamaravdS het volgende:
tvp.
Ik ben namelijk ook heel erg benieuwd naar dat soort plekken. Daarbij woon ik vlakbij Utrecht.
3702 ANquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:42 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe vlakbij?
Noem eens een stad/ dorp of postcode..
Vlakbij als in een 20 minuten met de trein.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:42 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe vlakbij?
Noem eens een stad/ dorp of postcode..
Om als blik op je te werpen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:11 schreef cerror het volgende:
Bij de intratuin. Genoeg potten.
badoem tsjjj
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:12 schreef agter het volgende:
[..]
Die opmerking voelt alsof jij meer PM's hebt dan ik..![]()
Delen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop