Nee, niet het toetsenbord, maar de webshop.
wat een verschrikkelijke webshop is dat.
Ik heb daar 25 april een webcam besteld, en nu krijg ik hem vanwege hemelvaart pas deze vrijdag binnen.
ik krijg afgelopen dinsdag avond een bericht binnen dat ze het hebben verstuurd,
wat bleek nou, dat ze het alleen nog maar hadden voorgemeld aan TNT, waardoor TNT het pas de volgende dag kwam ophalen, en het pas vrijdag kan bezorgen omdat het vandaag Hemelvaartsdag is.
Klacht1: Azerty met hun laksheid, als ze echt wouden was dat ding gister al binnen gekomen, of zelfs eerder.
Klacht2: Het christenen geloof met hun Hemelvaartsdag (ik geef je een hint, de bijbel was gewoon 1 groot goed script, ik ga toch ook geen feestdag maken op de dag dat Harry Potter werd geboren omdat dat in een boek staat)
Klacht3: Waarschijnlijk is 75% van de TNT bezorgers niet gelovig, maar pikken toch de vrije dag.
waardoor mijn webcam die al een vertraging van 17 dagen heeft, nog een dag later komt.
Klacht4: om 8 uur in slaap vallen en om 23:30 wakker worden en nu dus niet meer kunnen slapen.
Klacht5: vrijdag naar school moeten terwijl het voor mij gewoon nog vakantie is.