quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen hebben ze maar een handdoek over hem heen gegooid tot de dokter kwam, maar er waren zelfs mensen die er foto's van namen
Als het maar vermakelijk isquote:
Waar doe ik het voorquote:
quote:
Primaquote:
10 punten en een kusje van Teunquote:
Maar als hij ook met een voetbalsjaaltje aan het zwaaien was dan wordt het serieús raar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat echt wel heel erg raar...
zaten ze niet toevallig voetbal te kijken in dat vliegtuig?
Ik denk dat hij er voorlopig nog niet weg is, het land "binnenvallen" zonder visum wordt daar niet echt gewaardeerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Gert het volgende:
Arm, arm jong. Ligt nu in een Libisch ziekenhuis, en er is neem ik aan nog geen familie uit Nederland daar.
Die ging achterlangsquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 punten en een kusje van Teun!
WTF, sinds wanneer ga jij over mijn kusjesquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 punten en een kusje van Teun!
Wat zei ik nou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er voorlopig nog niet weg is, het land "binnenvallen" zonder visum wordt daar niet echt gewaardeerd.
ja DAT is toch raar ! dat kind is 8 jaar !quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als hij ook met een voetbalsjaaltje aan het zwaaien was dan wordt het serieús raar.
Maar hij had waarschijnlijk wel het besef dat hij in een vreemd land op de grond lag tussen de brokstukken. Want zijn ouders zullen ongetwijfeld verteld hebben dat ze zo in Libië gingen landen.
Misschien dacht hij: land noemen, dan komt de rest vanzelf. En het had effect, want hierdoor werd de Nederlandse ambassadeur op de hoogte gesteld.
Arm, arm jong. Ligt nu in een Libisch ziekenhuis, en er is neem ik aan nog geen familie uit Nederland daar.
Wat een kut-onderwerp eigenlijk. Bier en tietuh, lala lalala lalaaaaaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |