Kan een PS2-controller net zoveel als een PS3-controller, of hebben PS3-controllers extra functies/mogelijkheden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met een converter kunnen de PS2 controllers wel gebruikt worden op de PS3.
Ze zijn draadloos. Er is absoluut geen reden op moeilijk te gaan zitten doen met converters.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kan een PS2-controller net zoveel als een PS3-controller, of hebben PS3-controllers extra functies/mogelijkheden?
fixed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn draadloos. Er is absoluut geen reden op moeilijk te gaan zitten doen met veel te dure converters.
Al zijn ze gratis. Dan nog is het niet de moeite waard. Dus je fixt niets.quote:
Verschil met een gewone HDMI kabel? Nee. Verschil met de standaard composiet? Ja!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n PS3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ok, dus merkloos of die van de PS3 boeit niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Verschil met een gewone HDMI kabel? Nee.
Ja met die kabel die standaard bij de PS3 zit. Dat dingquote:Verschil met de standaard composiet? Ja!
Dat is composiet ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus merkloos of die van de PS3 boeit niet.
[..]
Ja met die kabel die standaard bij de PS3 zit. Dat ding
Je weet wel met zo'n rood-wit-geel tulpstekkerdingetje (uhu, inderdaad, ik ben a-technisch)
Het is het sowieso waard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Overigens...... mijn DVD-speler is zo oud dat ie geen HDMI-poortje heeft.... en digitenne van KPN heeft dat ook niet geloof ik (ik kan hem gg niet vinden, maar DAT zegt niets). Dus voor mij heeft 't alleen nut voor de PS3.
Onder de 7 meter kabellengte: goedkoopste kabeltje nemen dat je kunt vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus merkloos of die van de PS3 boeit niet.
[..]
Ja met die kabel die standaard bij de PS3 zit. Dat ding
Je weet wel met zo'n rood-wit-geel tulpstekkerdingetje (uhu, inderdaad, ik ben a-technisch)
én upscalenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
En je PS3 kan ook DVD's afspelen natuurlijk.
Daar ben ik niet zo weg van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |