SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus, GOD OF WAR 3 bitches![]()
Ik vecht nu tegenEerste, tweede of derde keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Hier kijk ik een beetje naar uit. Hype level oranjequote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Heb net Sex gehad met een paar pixelsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste, tweede of derde keer?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna dusPsn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ah, hetzelfde als LBP dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef Cheiron het volgende:
Wat bestuurt dat Modnation Racers eigenlijk kut.. Of je hebt mega onderstuur of je hebt mega overstuur. Het banen maken is wel leuk, maar een racer moet ook gewoon lekker sturen.
Won't buy
Want LBP is namelijk een kloon van welke nintendo game?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde als LBP dus.
Kan Sony ook Nintendo klonen maken die wél goed besturen?
Heb je wat anders? Een FIM-92 oid? Je moet het trouwens wel correct timen. Je kunt haar niet altijd raken. Ze moet even stil hangen en dan kan het zelfs met een gewoon wapen (M4 en dergelijke). Wat super effectief is is die ENORME rail gun. Je kunt natuurlijk ook even op youtube kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:16 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de beste/snelste manier om RAGING RAVEN bij Metal Gear Solid 4 (eindbaas act 3) te verslaan?
Hij is een soort vogel, vliegt in de lucht en je bent bij een kerker.
ik probeer een RPG-7 maar het lijkt wel alsof die kogels geen zin hebben...
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:38 schreef capital_P het volgende:
nou staat ie op play.com voor 52 euro inclusief "uk exclusive kratos character unlock code".
Ik weet dat ik deze gewoon kan spelen op m'n NL PS3, maar kan ik dan ook nog dlc kopen/downloaden uit de EU playstation store en deze afspelen op deze uk-version?
Andere HDMI ingang van je TV gebruiken, dan zou het gewoon moeten werken (vraag me niet waarom, maar dit hielp bij mij en een vriend van mij ook.)quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
ARGH! Gvd!Ik denk ik kan dit alleen, not. De HDMI kabel is binnen. Heb ff alles los en vastgetrokken wat er maar aan apparatuur aan de TV hing (DVD, PS2, PS3, gig.ontvanger etc) en opnieuw aangesloten (omdat de HDMI kabel vrij kort is moest ik ff alles verzetten).
Alles doet het. Ook de PS3, behalve als ik de beeldinstellingen op HDMI wil zetten. |:)
De eerste keer PS3 aanzetten detecteerde autom. de HDMI... lukte niet.
Daarna via de PS3:
- Beeld scherminstellingen
- Instellingen video uitvoer
- HDMI
- Automatisch
--> Zwart scherm, niet ondersteund videoformaat
Wat doe ik verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |