Exact dezelfde character models als 2? Killzone 2.5quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
World exclusive reveal van Killzone 3 in de nieuwe issue van Gamepro.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah, Im not gonna buy that.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
Waarvan is die mail dan met voucher? ik heb het spel wel, maar geen voucherquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb m zojuist ook gekregen ja. Ik dacht eerst dat je die enkel bij een preorder kreeg, dus ik blij dat ik dat nog niet gedaan had
Van Sony zelfquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef Ash het volgende:
[..]
Waarvan is die mail dan met voucher? ik heb het spel wel, maar geen voucher
Dank je wel!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:05 schreef Beach het volgende:
ik deed ook mee aan de beta; zal wel idd daardoor komen.
M'n code is weggegeven trouwens nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus, GOD OF WAR 3 bitches![]()
Ik vecht nu tegenEerste, tweede of derde keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Hier kijk ik een beetje naar uit. Hype level oranjequote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Heb net Sex gehad met een paar pixelsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste, tweede of derde keer?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna dusPsn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ah, hetzelfde als LBP dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef Cheiron het volgende:
Wat bestuurt dat Modnation Racers eigenlijk kut.. Of je hebt mega onderstuur of je hebt mega overstuur. Het banen maken is wel leuk, maar een racer moet ook gewoon lekker sturen.
Won't buy
Want LBP is namelijk een kloon van welke nintendo game?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde als LBP dus.
Kan Sony ook Nintendo klonen maken die wél goed besturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |