enquote:Alle Vodafone telefoons met abonnement hebben geen netwerklock, met als uitzondering toestellen die excusief bij Vodafone te koop zijn.
quote:Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.
Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.
Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.
Doe maar rustig hoor, ik mag hier toch wel een vraag over stellen. Het is voor belangrijk om te weten hoe het daar mee zit zodat ik kan bepalen welke prijs ik wil betalen voor het toestel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:19 schreef Dizer het volgende:
Genoeg over simlockvrij maken. Of moet de boel hier dicht?
Hij is alleen unlocked als je hem met een abbo hebt verkregen. En prepaid kaartjes gelden niet. Alleen abbo simkaartjes! Dus je moet even kijken of je een bijv T-Mobile abbo simkaartje erin kan gooien!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:43 schreef gamershooter het volgende:
ik wil er echt minimaal 250 voor hebben er onder bieden heeft geen zin.
op de voda site staat inderdaad dat ze simlock vrij zouden moeten zijn.
ik heb dit echter vandaag nog een keer geprobeerd met een voda prepaid en een orange prepaid beide werkten niet , ze kregen geen netwerk. hieruit concludeer ik toch dat hij gesimlocked is lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |