abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2000 @ 20:41:00 #1
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265194
Ga effe BB vips kijken ga daarna wel weer verder. Tot strakjes.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265195
ehh. jolleke, is BB berend boudewijn? is deze quizz weer terug op de tv?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 21:20:00 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265196
Jolleke is oke, ole, ole!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 21:20:00 #4
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265197
ha, ha errug grappig laffer. Ik schei er mee uit. Er gebeurd namelijk geen zak. Ik moet alleen het ontzettend saaie gezang van Tessa aanhoren wat nog vals is ook. Laat iemand anders het maar eens wagen.

Dank je Cynix, misschien kun jij proberen het vol te houden misschien lukt het jou wel

[Dit bericht is gewijzigd door Jolleke (Datum 23 Mei 2000).]

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 23 mei 2000 @ 21:57:00 #5
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_265198
oke jolleke, was weer zeer onderhoudend, ik wilde het even van je overnemen, kan helaas(not) geen stream ontvangen vandaag. zag wel dat iwan op 0%,ant 71% en erikkkkk en te****a beide op 14 % staan.
wanna play?
  dinsdag 23 mei 2000 @ 23:56:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265199
Hallo steamers,

Ik hou er mee op want het was vanavond vreselijk saai en mijn ogen zijn daardoor heel zwaar geworden. Ik ga dus lekker mijn bed opzoeken.

Ik weet niet of er nog anderen wakker zijn, maar stream ze en tot morgen

never play games........
  woensdag 24 mei 2000 @ 20:22:00 #7
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265200
Gatver, ik maar denken dat mijn plaatje werkt. Doet ie t alleen bij mij op de computer.

* femfatale heeft net te horen gekregen dat ie het eindelijk doet.

bedankt cynix

never play games........
  woensdag 24 mei 2000 @ 23:16:00 #8
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265201
Waar zijn trouwens alle streamers gebleven??
never play games........
  donderdag 25 mei 2000 @ 00:02:00 #9
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265202
* femfatale gaat slapen.

Ik hoop dat er nog enkele figuren wakker zijn, want mij lukt het niet meer om mijn ogen open te houden.

De streams waren vandaag wel heel slaapverwekkend!

never play games........
pi_265203
quote:
op 05-24-2000 om 11:16 PM schreef femfatale het volgende:
Waar zijn trouwens alle streamers gebleven??


Inderdaad Femmetjûh, weinig van S-Q-C_enz. de laatste dagen.

Jij in ieder geval bedankt en slaap lekker.

misschien vang ik nog iets vermeldenswaardig op.

  † In Memoriam † donderdag 25 mei 2000 @ 01:04:00 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265204
quote:
op 05-24-2000 om 11:16 PM schreef femfatale het volgende:
Waar zijn trouwens alle streamers gebleven??

Sorry fem, ik wilde wel wat streamen maar, ben, net als Q en S bij de chat met Bully en Essy geweest en 'n beetje blijven hangen...

Morgen beter? Tenminste als er morgen streams zijn, qua bruiloft/uitbraak en zo.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 25 mei 2000 @ 03:43:00 #12
3847 Sanne®
streamteam
pi_265205
Sterker nog, ik hang nog steeds op bovengenoemde chat.

Morgen echt weer streams...

Echt!

  donderdag 25 mei 2000 @ 12:04:00 #13
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265206
Sanne, kun je ons wat meer vertellen over die chat aangezien ik er zelf niet bij ben geweest en met mij vele anderen. Korte samenvatting zou heel fijn zijn.

Ik weet niet waarom want ik heb precies zo gehandeld als dat jij zei, maar mijn plaatje werkt dus niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolleke (Datum 25 Mei 2000).]

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 25 mei 2000 @ 13:23:00 #14
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265207
Waarom heb ik GVD geen stream. Denk ik, ik zal jullie eens wat streamverslagen overdag bezorgen en dan werkt het niet.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265208
Jolleke, wat ben je lekker op dreef vandaag!
Kan jou het schelen joh, er gebeurt toch geen reet, vanavond zijn er uiteraard ook geen
streams want dan is het viertal op uitbraak, wordt dus een latertje met de streams!
  donderdag 25 mei 2000 @ 14:08:00 #16
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265209
Het heeft dus weer eens geen nut om naar de streams te kijken. Tenzij je naar zo'n leuk stilstaand beeld van de kasteeltuin wilt kijken.

* femfatale gaat dus maar lekker boodschappen doen.

never play games........
  donderdag 25 mei 2000 @ 14:11:00 #17
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265210
quote:
op 05-25-2000 om 02:06 PM schreef Tante Bep het volgende:
Jolleke, wat ben je lekker op dreef vandaag!
Kan jou het schelen joh, er gebeurt toch geen reet, vanavond zijn er uiteraard ook geen
streams want dan is het viertal op uitbraak, wordt dus een latertje met de streams!


ik kan vanavond helaas geen streams verslaan omdatik lekker burgerlijk ga gourmetten met vrienden. Natuurlijk wel met scharrelvlees. Ik reken dus op jullie. Heb het morgen en zaterdag ook erg druk. Vandaag had ik weinig te doen omdat mijn baas mij nog geen antwoord heeft gegeven op mijn vragen. Nou ja, geen streams dus.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265211
Ik kan alle moegestreamde streamers aanraden, ook eens een uitzendinkje van BB Vips te volgen: daar gebeurt tenminste wat !

Het bevat nu al confrontaties waar we bij het eind van BB1 even op hoopten toen Bart openlijk recalcitrant werd,
en veel leuker effecten, omdat de meerderheid wel wat kan hebben en Theo en Emiel 1000 x welbespraakter zijn dan alle vorige deelnemers aan BB1 en DeBus ooit zullen bereiken.

Best wel goed Antidotum tegen saaie streams. We waarderen het enorm, maar jullie hoeven jezelf niet af te stompen hoor

  donderdag 25 mei 2000 @ 16:13:00 #19
3847 Sanne®
streamteam
pi_265212
Lieve Moor, Jolleke, tante Bep, etc,

Mede dankzij de uitzendingen van BB-Vips staat bij mij De Bus even op een lager pitje.
Het gebeuren eromheen (o.a. dit forum en de chats met het ®-team) zijn gewoon veel interessanter dan de streams.

Maandag moest ik nog even wennen aan BB-Vips, maar inmiddels zit ik er weer helemaal in. Heerlijk! Vooral Theo, ik geniet ontzettend. Vind het wel jammer dat het niet live is, had graag de streams gedaan.

De chat met Bullent en Esmeralda kwam gisteren heel spontaan. Ik kreeg een ICQ-berichtje en ben daarna de streams helemaal vergeten. De chat was georganiseerd door Büllents fanclub.

Büllent is gewoon een toffe pik, en ik moet zeggen dat mijn Furby-gevoelens inmiddels ook aan het slijten zijn. Het is best een aardige meid die Esmeralda.

Sinds 13 mei was ik zelf al verslaafd aan de HearMe chatmethode (ben toen beland op de politiescanner van Enschede, samen met Q en C). Tijdens deze chat kun je met elkaar communiceren via je microfoon. Errug gezallich! Zit zelfs te denken om een eigen chatbox op te zetten, voor gehoorgestoorde streamers. Tita Tovenaar doet altijd wonderen na een flesje wijn, en een paar uurtjes stream.

Maar goed, lang verhaal dus.... Ben niet weg; hooguit even afgeleid en beetje busmoe.
Speciaal vakantie verschoven van oktober naar juni zodat ik tijdens BB2 geen dag hoef te missen...

Even voor Es, gezallich hier he op FOK!?
Ik zal mijn lidmaatschap van de Furby-club opzeggen, en mij vanaf nu weer geheel op Tessa Takke Trol storten...
______________________

Member of the streamteam bij choice

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne® (Datum 25 Mei 2000).]

  donderdag 25 mei 2000 @ 16:39:00 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265213
* Quenda® heeft helemaal geen zin om de passagiers af te kraken.


Overigens de Esmeralda-Barbie i.p.v de Furby, zie ik zelf alleen als compliment (ik heb daar patent op )
(Essie is en blijft een mooie meid en heeft die push up en schminck gewoon niet nodig)
maar die giechelchip moet eruit!!!!

Jolleke, je schreef net in de streamverslagen dat je je afvroeg hoe Tessa e.a aan de informatie kwamen over Esmeralda,simpel, Het is donderdag en dan komen B&E (de sbs roddelkrant) die vertellen tijdens de gesprekken Altijd aan de passagiers ,de laatste smeuige details over de ex passagiers.

(ik ben nog steeds benieuwd naar het verhaal wat één van die twee pseudo-psych's heeft verteld over Seki en Aziz!!)

De passagiers gaven toen (sommige) aan dat zij daar iets over hadden gehoord, maar, vanwege de camera's wilden ze niet zeggen waar het over ging "omdat het "te erg"zou zijn* .

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 25 Mei 2000).]

  donderdag 25 mei 2000 @ 16:43:00 #21
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265214
Ik schei er mee uit, want er gebeurd niks spannends.
Quenda, zoals Ant en Erik dat tegen elkaar zeiden leek het er meer op dat ze Essie ook echt gezien hadden. Maar dat kan ik verkeerd hebben opgevat. Ze zeiden namelijk dat Essie er stralend uitzag?????
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 25 mei 2000 @ 16:44:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265215
quote:
op 05-25-2000 om 03:37 PM schreef Moor het volgende:
Ik kan alle moegestreamde streamers aanraden, ook eens een uitzendinkje van BB Vips te volgen: daar gebeurt tenminste wat !

Het bevat nu al confrontaties waar we bij het eind van BB1 even op hoopten toen Bart openlijk recalcitrant werd,
en veel leuker effecten, omdat de meerderheid wel wat kan hebben en Theo en Emiel 1000 x welbespraakter zijn dan alle vorige deelnemers aan BB1 en DeBus ooit zullen bereiken.

Best wel goed Antidotum tegen saaie streams. We waarderen het enorm, maar jullie hoeven jezelf niet af te stompen hoor



* Quenda® heeft nog nooit zo'n voorgeprogrameerde Theo gezien als in de eerste uitzening van BBVips.


Alsof hij , liggend op het grasveldje, de vragen vanaf een briefje voorlas aan christine en Ratelkwal....
sorry hoor, maar 'k vind nix aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 25 Mei 2000).]

pi_265216
quote:
op 05-25-2000 om 04:39 PM schreef Quenda® het volgende:
Quenda heeft helemaal geen zin om de passagiers af te kraken


Overigens de Esmeralda-Barbie i.p.v de Furby, zie ik zelf alleen als compliment (ik heb daar patent op )
(Essie is en blijft een mooie meid en heeft die push up en schminck gewoon niet nodig)
maar die giechelchip moet eruit!!!!


Lieve Quenda, sorry hoor, als jij zelf wel over 'een giechelchip' praat, en de barbie-topic een compliment noemt, waarom is dan wat anderen zeggen plotseling 'afkraken' ? Omdat het woordje 'welbespraakt' erin voorkwam, of had je het niet over mijn post ?

Wat bedoel je eigenlijk ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Mei 2000).]

  donderdag 25 mei 2000 @ 16:47:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265217
quote:
op 05-25-2000 om 04:43 PM schreef Jolleke het volgende:
Ik schei er mee uit, want er gebeurd niks spannends.
Quenda, zoals Ant en Erik dat tegen elkaar zeiden leek het er meer op dat ze Essie ook echt gezien hadden. Maar dat kan ik verkeerd hebben opgevat. Ze zeiden namelijk dat Essie er stralend uitzag?????

*grin*, misschien kunne B&E heel beeldend vertellen?

(ik heb geen idee Jolleke, het zou natuurlijk best kunnen dat ze haar gezien hebben, misschien was Essie nog wat rose truitjes vergeten en heeft ze die opgehaald )

  donderdag 25 mei 2000 @ 17:11:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265218
Neen Moor (waarom voel je je aangesproken eigenlijk? )

Het ging hier eigenlijk over Mijn zusjes opmerking die zich nu gaat storten op Tessa


Wat mijn, humoristisch bedoelde "Esmeralda-Barbie-topic"betreft ,kan ik erg kort zijn.
Als je de streams vaak volgt, en vanaf het begin probeert alles op te schrijven (typen) wat je hoort en ziet, dan krijg je dit soort gedachtes, kan er nix aan doen, en ik weet ook niet of het zo kwetsend is dan jij denkt Moor.
Ook de topic's van Mirrorman kan ik vaak waarderen om de creatieve geest die uiteindelijk een "leuke" persiflage van een passagier oplevert.Sommige dingen vind ik ijzersterk gevonden, andere ietsje minder.
De "mona"periode kon ik niet waarderen, omdat die louter gebasserd was op het ontzettend afkraken van iemand's uiterlijk.(zoals ook al eens bij Tessa is gebeurt door sommige mensen)
Iedereen doet het op zijn/haar manier, het ene spreekt mij wél aan, het andere niet.

Nogmaals, ik zie zelf niet in wat daar mis mee is, maar als jij er anders over denkt, dan graag je mening en ook de redenen waarom jij dit zo voelt.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')