22incluis dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou vind het niet zo bijzondere game,
Heb ook nog steeds niet helemaal uitgespeeld.
Hij moet wel bestaan, maar niemand is ooit online dus..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:03 schreef Document1 het volgende:
Is er een FOK of NL team dat ene beetje groot is en wat members erbij wil? Speel het samen met een maat maar wat meer man zou wel leuk zijn.
Edit: ik heb gezocht op Team Holland op skate.com maar dat leverde niks op.
De skatepark editor moet ik inderdaad nog even mee aan de slag, ik denk dat dat de lol er weer terug in gaat brengenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:55 schreef Document1 het volgende:
De skatepark editor gaat er bij mij voor zorgen dat ik hier teveel tijd in ga stoppen tot de volgende skate. Ik snap je opmerking wel, ik vind het allemaal ook iets vertonyhawked. (wat een woord LOL )
Ik ga eerst even singeplayer spelen. Even alles onder de knie krijgen. Geef me een week en ik ben ook online te vinden. Dan voeg ik je wel toe XML: Sateckquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben ook bezig de laatste tijd! XBL: SuperFruitig
wickedquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ga eerst even singeplayer spelen. Even alles onder de knie krijgen. Geef me een week en ik ben ook online te vinden. Dan voeg ik je wel toe XML: Sateck
blijft altijd leuk om door de stad te rijden en even wat ledges mee te pakken..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lang geleden dat ik het heb gespeeld, zal nog wel ff duren voordat ik deze game weer speel, maar DAT ik hem nog eens ga spelen is zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |