Klopt. Vanmiddag best lachen sessie gehad met Nicklas.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef Xblister het volgende:
Stuur jullie wel ff een invite.. volgensmij heb je er trouwens al 1 edwinuss..
Vanavond tijd om wat te skaten? even wat team battles of zoiets..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag best lachen sessie gehad met Nicklas.
zelfs na 10x lezen weet ik echt niet wat je bedoeltquote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Jimbo het volgende:
1 lot is t enige dat ik mis tot 100% complete verschrikkelijk ding met dat dak
ja dat was tof idd !quote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag best lachen sessie gehad met Nicklas.
Wtf! Hoe lang ben je gemiddeld bezig daarmee?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:00 schreef SnakeEyesFriex het volgende:
hmmm... had toch wel wat meer activiteit verwacht
heerlijke game dit!!
en weer een leuke graphic editor (voor de mensen die mij van Forza kennenhier heb ik mij de laatste tijd in verdiept
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
COOL!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)n-vette-prijzen-5157daar sta je tussen jaaaa
(daar is toch een achievemnet voor???? (met 6 teamleden een freeskate sessie doen....)quote:Had ook verwacht dat online iets groter zou zijn, vrij rondskaten met 6 man zou tof zijn
dat hij 1 'own the lot' nog niet heeft kunnen ownen...quote:Op maandag 31 mei 2010 09:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zelfs na 10x lezen weet ik echt niet wat je bedoelt
wat lukt je niet??? op het dak komen of de handplant?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Jimbo het volgende:
1 lot is t enige dat ik mis tot 100% complete verschrikkelijk ding met dat dak
Die was echt 2nd try ofzo, je moet terwijl je nog op in de pool zit al op R1 drukken en ingedrukt houden, dan pakt ie niet de coping van de pool maar van het dakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:25 schreef SnakeEyesFriex het volgende:
[..]
wat lukt je niet??? op het dak komen of de handplant?
Je kan hem ook online doen als je hem dan haal heb je hem ook in je singleplayer....
Ik speel het allang niet meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef Muchachooo het volgende:
wie speelt er allemaal nog? ik ben vandaag begonnen, is er toevallig al een fok! team dat ik kan joinen?
add me: muchachooo (360)
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |