ach hoevaak ik wel niet tot 6uur op kantoor zitquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef Frankii het volgende:
Achja ik snap het wel. Toen ik vroeger nog in een multimediawinkel werkte gooide ik ook altijd precies om 17:00 de deuren dicht. Na 8 uur staan en vervelende klanten helpen wil je zo snel mogelijk naar huis.Te laat is te laat.
Maar ik ben dan ook een luie student, en dat was mijn bijbaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach hoevaak ik wel niet tot 6uur op kantoor zitsluit normaal ook om 17:00 , beetje klanten service is dat hoor.
moet zeggen dat als ik 6eur per uur kreeg ik denk ik oo kwel vroeg afslootquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een luie student, en dat was mijn bijbaan.![]()
En ik kreeg voor de tijd na 17:00 niks betaald.
Ik kreeg 4.80 p/uquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet zeggen dat als ik 6eur per uur kreeg ik denk ik oo kwel vroeg afsloot
idd 20 min opnieuw en idd t nieuwe gebied., net t filmpje bekeken maar op de ps3 kan dat ook wel zn beetje toch :S gewoon pauseren met t ps3 menu ipv xbox menu aan tot ie verloopt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Een paar minuten is wat anders dan 20 minuten... Want zoals ik het moet geloven van de filmpjes kan je in de retry gaan en opnieuw 20 minuten aanklooien, maar dan inclusief het hele gebied ?
Is mij gewoon gelukt hoor in de demo op PS3. Maar dat buiten de area rondrijden heeft niet heel veel zin, veel shit waar je zomaar in het niets valt, en dan spawn je weer in de demo area.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat heb ik dus gedaan, maar ik kan niet uit het demo gebied.
Alleen met online modus ofzo kom ik net wat verder bij het stadium, maar meer ook niet.
ooit gebeurt t welquote:
Dat eindequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
*kuch* http://skate.ea.com/user/gallery?personaId=174975597&platform=xbox#itemId=142554 *kuch*
Zelfde als Skate2.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:06 schreef Jimbo het volgende:
Oef, zo maar eens halen denk ik.
Mensen die t gespeeld hebben; is het wat of faalt ie eigenlijk heul hard ?
volgens mij is skate 3 zo veel beter dan skate 2...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelfde als Skate2.
Skate1 maar dan zoveel beter.![]()
Owja. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
volgens mij is skate 3 zo veel beter dan skate 2...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |