Is dat nederlands? Dan misschienquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Frankii het volgende:
Krijg ik een game morgen binnen als ik voor 19:00 bestel op bij game-offer?Denk t niet he
Tis morgen hemelvaartsdag, geen TNT bezorgingen dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Frankii het volgende:
Krijg ik een game morgen binnen als ik voor 19:00 bestel op bij game-offer?Denk t niet he
heb je em geinstalleerd op HDD? dat wil wel eens helpen. (werkte bij Skate 2 in ieder geval wel)quote:
Nee nog niet maar zal ik wel eens doen danquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb je em geinstalleerd op HDD? dat wil wel eens helpen. (werkte bij Skate 2 in ieder geval wel)
het probleem is dat een manual na een trick alleen lukt als je die trick goed land, als ie een beetje sketchy is raak je uit balans, en dan kan je geen manual doen. wat dat betreft is skate echt een toppertjequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan in Skate 2 mijzelf nog steeds niet goed die manuals na verschillende tricks laten doen
Terwijl dat er voor zorgt dat je gewoon +10k punten voor 1 trick combo krijgt
lulligquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme. Kom ik 17:01 bij de FRS aan, sluit die kut zo whop voor mn neus de deur... ja sorry meneer, we zijn vanaf 17:00 gesloten. Enige reden dat ik em daar halen wil is omdat ik dr korting krijg en 30euro aan freebees heb
FFS morgen maar weer opnieuw proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |